کد خبر: ۹۰۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۴۱۱
سرمربی تیم پیکان تهران در مورد دیدار با استقلال تهران گفت: فردا امیدوارم یک بازی فنی باشد که تماشاگران از تماشای این مسابقه لذت ببرند.

حسینی: استقلال یکی از برندهای ایران است / امیدوارم فردا سوت‌ها طوری زده شود که هیچ تیمی ضرر نکندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: به مرحله‌ای از مسابقات رسیدیم که سه دیدار متوالی برابر استقلال، پرسپولیس و سپاهان برای ما می‌تواند سخت‌ترین وهله باشد. فشار خوبی می‌تواند به ما وارد کند. امیدواریم طی این سه بازی سخت بچه‌های ما بتوانند خودشان را نشان بدهند. 

او در مورد بازی با استقلال اضافه کرد: ما با تیمی بازی داریم که همیشه مدعی بوده، همیشه نفرات بسیار خوبی را داشته و یکی از بهترین برندهای ایران است. فردا امیدوارم یک بازی فنی باشد که تماشاگران از تماشای این مسابقه لذت ببرند.

سرمربی تیم پیکان درخصوص اینکه با توجه به حواشی اخیر نسبت به داوری بازی فردا نگرانی دارد یا خیر، گفت: من هم مانند شما طی این هفته مصاحبه‌ها را درباره داوری دیدم و فشار زیادی را به داوران آورده‌اند. به نظرم کمیته محترم داوران با انتخاب یک داور خوب جلوی این شائبه را گرفته است. اسم داور را که دیدم خوشحال شدم که داور باتجربه و قوی انتخاب شده؛ امیدوارم فردا سوت‌ها طوری زده شود که هیچ تیمی ضرر نکند.

حسینی درباره اینکه این مساله روی تمرکز برای بازی فردا تاثیرمی‌گذارد گفت: تمرکز ما را سخت نمی‌کند چون تمرکزمان روی کار خودمان است اما چیزی که هست انتظارم این است انتظاری که وارد شده روی داور اثرگذار نباشد و اگر تیمی به دنبال برد است با زور بازوی خودش و با بار فنی برنده شود نه اینکه به دنبال امتیاز گرفتن از داور باشد. داوری که انتخاب شده تحت تاثیر حواشی قرار نمی‌گیرد و مطمئنم که این اتفاق نمی‌افتد. امیدوارم فردا هر تیمی که بهتر بود روی اتفاقات فوتبالی نتیجه بگیرد.

سرمربی پیکان درباره ارزیابی وضعیت تیم استقلال برای بازی فردا گفت: در مورد استقلال که نمی‌توانم صحبت کنم چون آنها یک سرمربی خوب دارند که در مورد تیم صحبت می‌کند اما درباره بازی فردا باید بگویم ما تیم جوانی هستیم که به دنبال ایجاد فرصت از بازی‌های سخت هستیم. امیدواریم بچه‌های ما فردا یک بازی خیلی خوب و قدرتمند انجام بدهند. اتفاقات فوتبالی هم فردا برای ما رقم بخورد. در بازی گذشته مقابل صنعت نفت در آبادان زمین و زمان دست ما بود اما نتوانستیم برنده باشیم. امیدوارم فردا از این بازی امتیاز خوب بگیریم.

حسینی درمورد غایبان تیمش برای این مسابقه همینطور گفت: خوشبختانه فردا تمام بازیکنانمان را داریم. 

او درخصوص وضعیت میزبانی تیم پیکان در این دیدار گفت: صد در صد این موضوع بی تاثیر نیست. داشتن یک زمین اختصاصی برای هر تیمی واجب است. این بحث فقط برای ما نیست. تیم‌های لیگ برتری باید مسئولان تدابیری داشته باشند که هر تیمی زمین اختصاصی داشته باشد. این روی کار ما بی تاثیر نیست.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: