کد خبر: ۹۰۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
تعداد بازدید: ۲۹۱
اخراج 900 کارمند یک شرکت آمریکایی توسط رئیس شرکت با یک تماس تصویری انتقادهای زیادی را در رسانه ها به همراه داشته است.

اخراج ۹۰۰ نفری در یک تماس تصویری!به گزارش خبرداغ به نقل از خراسان: اخراج 900 کارمند یک شرکت آمریکایی توسط رئیس شرکت با یک تماس تصویری انتقادهای زیادی را در رسانه ها به همراه داشته است.

ماجرا از این قرار است که رئیس اجرایی شرکت رهن و اجاره خانه «better» تعدادی از کارمندانش را به یک تماس تصویری همزمان اضافه می کند و به آن ها می گوید: «اگر در این تماس حضور دارید، در گروه بدشانسی هستید که اخراج می‌شوند.» آقای ویشال گارگ به کارمندان اخراج شده گفت که دلیل اخراج دسته‌جمعی ۱۵ درصد نیروی کار شرکت پایین بودن کارایی و سطح کیفی کار کارمندان و همچنین تغییرات در بازار است.

کارمندان در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که این کار آقای گارگ، سرد و خشن بوده است، به ویژه که تعطیلات کریسمس نزدیک است. کاربری نوشت: «نه مثل این که همه جای دنیا با کارگرها بد برخورد میشه و کارمندان در همه جا امنیت شغلی ندارن.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: