کد خبر: ۹۰۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
تعداد بازدید: ۴۰۱
رئیس جمهور گفت: خبر دقیق داریم عده‌ای شبانه‌روز در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند و مذاکرات را به اقتصاد گره بزنند.

رئیسی: عده‌ای در تلاشند همراه با مذاکرات نرخ ارز را بالا ببرند/ یک دولت مقروض را تحویل گرفتیمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه در نشست با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت روز دانشجو در مورد تغییرات قیمت ارز بیان داشت: خبر دقیق داریم عده‌ای شبانه‌روز در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند و مذاکرات را به اقتصاد گره بزنند تا خواسته‌های خود را به ملت تحمیل کنند. دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیر معرفی افراد هستند.

رئیسی تاکید کرد: برخی از این افراد در داخل و برخی نیز در خارج از کشور در محافل و فضای مجازی و واقعی به دنبال بالا بردن قیمت ارز هستند.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد، نان و سفره مردم را به مذاکرات گره نمی‌زنیم، تصریح کرد: منابع ارزی موجود در وضعیت خوبی قرار دارد و برخلاف روزهای اولی که دولت را تحویل گرفته‌ایم نگران وضع نیستیم. فروش نفت نیز به رغم تهدیدها و تحریم‌ها شرایط خوبی دارد و صادرات نفت و میعانات بیش از گذشته افزایش یافته است.

رئیسی با اشاره به اینکه باید زندگی مردم سامان یابد و آرامش بر فضای جامعه حاکم شود، اظهار داشت: هر اقدام اقتصادی که دولت بخواهد انجام دهد، مردم و فعالان اقتصادی را در جریان می گذارد.

وی گفت: خیلی از مسائل را با مردم مطرح نکردیم اما از دولت گذشته خواستیم  مسئله هفت تپه را حل کند و این شرکت به دولت برگردد که گفتند امکان ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم نه یک خزانه خالی که یک خزانه مقروض را تحویل گرفت، ادامه داد: ماهیانه ۱۰ هزار میلیارد تومان در کنار دیگر هزینه‌ها، برای فاکتورهای هزینه شده دولت قبل می‌پردازیم

وی گفت: تلاش کردیم تورم را کنترل کنیم و  بر اساس گزارش مراکز آماری تورم رو به کاهش است اما باید برای برآوردن انتظار مردم بیش از پیش تلاش کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: