کد خبر: ۹۰۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۲۷۳
گلر تیم ملی ایران از هم تیمی خودش حمایت کرد و این موضوع در رسانه پرتغالی بازتاب داشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، روز گذشته علیرضا بیرانوند در خصوص بازگشت طارمی به ترکیب تیم ملی کشورمان گفت: همیشه دوست داریم او در کنار ما باشد و امیدواریم با نظر اسکوچیچ، طارمی به تیم ملی بازگردد. او نیز خودش علاقه دارد دوباره به تیم بازگردد و اسکوچیچ نیز از این بازیکن تعریف کرده است.

اظهارات دروازه‌بان کشورمان و تیم فوتبال بواویشتا باعث شد تا رسانه آبولا این خبر را بازتاب دهد و در خصوص این موضوع مطلب بنویسد.

این رسانه نوشت که بیرانوند در مصاحبه با رسانه‌های ایرانی در خصوص درگیری‌های اخیر طارمی و اسکوچیچ صحبت کرد و گفت: ما یک خانواده هستیم در خانواده باید این موضوع حل شود.

همه می‌دانند که طارمی یک بازیکن تاثیرگذار در تیم ملی است و مربی نیز چندین بار در مصاحبه‌های مختلف ذکر کرده که او یک ستاره در ترکیب است.

photo_۲۰۲۱-۱۲-۰۷_۱۰-۳۰-۳۷

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: