کد خبر: ۹۰۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۴۵۶
ساناز سماواتی، بازیگر سریال «قصه‌ی هزار افسون» گفت: زمانی انتخاب بازیگر برای یک نقش بر اساس صلاحیت و توانایی بود، اما امروزه متأسفانه برخی بر اساس تعداد فالوئر (دنبال‌کننده) بازیگر انتخاب می‌کنند. یعنی اینفلوئنسرها (تاثیرگذارهای مجازی) بازیگر شده‌اند.

ساناز سماواتی: پول بدهید، نقش اول می‌گیرید!به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : ساناز سماواتی، بازیگر سریال «قصه‌ی هزار افسون» گفت: زمانی انتخاب بازیگر برای یک نقش بر اساس صلاحیت و توانایی بود، اما امروزه متأسفانه برخی بر اساس تعداد فالوئر (دنبال‌کننده) بازیگر انتخاب می‌کنند. یعنی اینفلوئنسرها (تاثیرگذارهای مجازی) بازیگر شده‌اند.

ساناز سماواتی اظهار داشت: امروزه مسائل مالی در تولید فیلم و سریال، به عنوان اصل مهم تصمیم‌گیری مطرح است. بعضا نقش‌ها به فروش می‌رسند و هر کسی که پول خوب می‌پردازد، بازیگر نقش اول فیلم یا سریال می‌شود. گویی دیگر مهم نیست چنین بازیگری توانایی و صلاحیت هنری دارد یا نه؟

وی افزود: قبلاً افراد درست، با تجربه‌های درست، در جای درست می‌نشستند. اما متأسفانه امروزه این‌گونه نیست و مسائل مالی روی همه چیز تأثیر گذاشته و برای همین مخاطب، بیشتر فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی شبکه‌ی آی‌فیلم را تماشا می‌کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره‌ معیارهایش برای بازی در یک اثر سینمایی یا تلویزیونی و پذیرش نقش توضیح داد:‌ اصلی‌ترین معیارم، خود نقش و گروهی است که باید با آن‌ها کار ‌کنم. کار کردن با گروهی که قبلاً با آن‌ها کار کرده باشم، برایم جذاب‌تر و دل‌نشین‌تر است و البته در نهایت مبلغ قرارداد هم مهم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: