کد خبر: ۹۰۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
تعداد بازدید: ۴۷۵
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان مدعی شد که متن ارائه شده ایران در خصوص برنامه هسته ای پذیرفتنی نیست و افزود که برلین همچنان مایل است مسیر دیپلماتیک را در این زمینه دنبال کند اما زمان رو به اتمام است.

هشدار آلمان به ایران: پیشنهادتان واقع‌بینانه نیست؛ وقت هم رو به اتمام استبه گزارش خبرداغ به نقل از رویترز،  این سخنگو در ادامه اظهار داشت: ما پیشنهادها را با دقت و به طور کامل بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که ایران تقریباً تمام مصالحه‌هایی را که قبلاً در ماه‌ها مذاکره سخت به دست آمده بود، نقض کرده است. این پیشنهادها پایه‌ای برای پایان موفقیت‌آمیز گفت‌وگوها نیست.

این سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان افزود: انتظار داریم که هیأت ایرانی پس از رایزنی در تهران با پیشنهادات واقع‌بینانه به وین بازگردد.

پیشنهاد سردبیر: 

رییسی:ایران از امنیت کشورهای حاشیه خلیج فارس حمایت می‌کند/ از توسعه روابط با امارات استقبال می‌کنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: