کد خبر: ۹۰۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۳۶۸
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: ۴ منطقه در تهران در شدیدترین وضعیت آلودگی هوا قرار دارند.

هوای کدام مناطق تهران از همه آلوده‌تر است؟به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران :عباس شاهسونی، رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به افزایش ذرات معلق هوا و شاخص آلودگی در تهران گفت: ۱۹ ایستگاه در تهران در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارند و این مناطق با شاخص بالای ١۵٠ در وضعیت اضطرار هستند. در منطقه یک، ۱۴، ۱۵ و ۶ شدیدترین وضعیت آلودگی هوا را داریم.

او ادامه داد: گروه‌های حساس، سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان تا حد امکان در سطح شهر تردد نکنند. همچنین ورزشکاران از ورزش در فضای باز پرهیز کنند و افرادی که باید در محل کار حاضر می‌شوند، کمتر در فضای باز حضور داشته باشند.

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت بیان کرد: در این شرایط افزایش بیماری‌های قلبی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان و افزایش علائم تنفسی در کل جمعیت وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: