کد خبر: ۹۰۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
تعداد بازدید: ۳۹۰
رالف رانگنیک در اولین بازی که هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشت، این تیم را به پیروزی مقابل عقاب‌های لندن رساند.
پیروزی منچستر با رالف رانگنیک در شب برد تاتنهامبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها منچستریونایتد در روزی که برای اولین بار رالف رانگنیک را روی نیمکت داشت، در ورزشگاه اولدترافورد مقابل کریستال‌پالاس به برتری یک بر صفر رسید. تک گل منچستریونایتد را فِرد در دقیقه 77 به ثمر رساند. با این نتیجه شیاطین سرخ 24 امتیازی شده و به رده ششم جدول صعود کردند.

در بازی همزمان تاتنهام با نتیجه 3 بر صفر میهمانش نوریچ‌سیتی را از پیش رو برداشت. لوکاس مورا در دقیقه 10، داوینسون جانسون در دقیقه 67 و هیونگ مین سون در دقیقه 77 برای اسپرز در این دیدار گلزنی کردند. شاگردان آنتونیو کونته با این برد 25 امتیازی شدند و به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کردند.

لیدزیونایتد هم در روزی که پذیرای برنتفورد بود با نتیجه 2 - 2 متوقف شد. سامان قدوس در این بازی نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی برای برنتفورد پیدا نکرد.

در همین چارچوب از ساعت 20 امشب، استون‌ویلا در خانه خود به مصاف لسترسیتی می‌رود.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: