کد خبر: ۹۰۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۲۹۷
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس گفت:‌ وظیفه ما نمایندگان مجلس و نیز مجریان قانون به توصیه رهبر فرزانه انقلاب در میان مردم و در کنار مردم ماندن است.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، بهزاد رحیمی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 14 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وظیفه ما نمایندگان مجلس و نیز مجریان قانون به توصیه رهبر فرزانه انقلاب در میان مردم و در کنار مردم ماندن است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر مشکلات معیشتی، راه و...، عدم آنتن‌دهی تلفن همراه، میراث ناکارآمدی دولت قبل است.

وی افزود: یکی از مشکلات مردم حوزه انتخابیه من بحث راه است که نمی‌دانند در فصل بارندگی و فصل سرما اگر بیماری داشته باشند، چگونه او را به شهر برسانند.

رحیمی در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: