کد خبر: ۹۰۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۶۶۱
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازنشستگان آموزش یک سال است که منتظر دریافت پاداش پایان خدمت خود هستند و این پاداش هم با کاهش ارزش پول ملی دیگر به درد آنها نمی‌خورد.

بازنشستگان آموزش و پرورش یک سال است که منتظر پاداش پایان خدمت هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه 14 آذر ماه) و مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: بازنشستگان آموزش و پرورش حدود یک سال است که پاداش پایان خدمت خود را نگرفته‌اند و این پول دیگر برای آنها ارزشی ندارد.

وی افزود: هر روز شاهد کاهش ارزش پول ملی هستیم و این پاداش نیز همچنان پرداخت نمی‌شود.

این نماینده مجلس از نایب رئیس مجلس که اداره جلسه علنی را برعهده داشت درخواست پیگیری برای پرداخت هر چه سریع‌تر پاداش پایان خدمت فرهنگیان را مطرح کرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
سلام پانزده ماه بازنشستگان فقط دروغ می شنون این دولت روی همه دولتهای قبل راسفید کرد
م. م
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
انتقادم به نمایندگان مجلس هست آخه مسلمون ازابان تاحال 14اذرچندین بارتذکربه ریسجمهورودستوروپیگیری بابت چراپاداش معلمی که زندگیش به این پاداشه نمیدن میرکاظمی باکش نیست همش شدمخدومه دستورزضایی. مخبر. و.. غ.. عملی نمیشه چرا.. چرا. وچرا دم ازعدالت چرا دولت وتیم اقتصادی حق مارا کشتن. بهکی بگیم. نکنی اگه عملی نمیشه ما راعذاب ندی 30سال خدمت کردیم میرکاظمی ثروتمند هست نمی‌فهمه من برای پول توجیبی بچم ماندم چشم انتظار پاداش. تشکر نشروپیگیری وظیفه رسانه. تمام. 24/9معلم منتظر چرایی..
م. م
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
نماینده عزیز فلاورجان. تشکر برای پیگیری پاداش فرهنگیان. مایکسال حقمان ظلم شده. ماندم. این تذکرات شماودستورات مخبر رضایی و.. مقتدایی چه شد عملی نمیشه نکنی . کو عمل. کو بانی ظلم
بازنشسته فرهنگی سال ۹۹
United Kingdom
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
نمایندگان زورتان به چاقالو نمیرسه حتما ریسی هم پشتش هس که به کسی جواب نمیده . ما دیگه برامون فرقی نداره پرداخت کنند یا نکنند . نه این پول دیگه ارزشی داره نه ما آبرو جلو خانواده و اعتبار بین مردم .خدا که جای حق نشسته آبرویشان اعتبارشان حیثتشان جلو همه بریزه. زبون پست ذلیل خوار بشن الهی جلو همه بخاطر نداری. هر دو دولت هم فرقی ندارند عنبرنسا نوش جانتان. ما را که روانی کردید خدا روانی تان کند.
فراموش شده
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
بنده بازنشسته تهران هستم و دیروز دریافت کردم . خدا را گواه میگیرم که مرداد ماه فردی از آشنایان که به او اطمینان دارم را برای برآورد هزینه مرمت سقف خانه و سرویس که کاملا، تخریب شده آوردم و گفت با بهترین مصالح ، 140 تا 150 میلیون خرج دارد. دیروز زنگ زدم آمد و گفت که با مصالح درجه 3 ، شاید با 180 تا 190 بشود یه کاری کرد. بنده ضمن آنکه کماکان به عملکرد مسئولین امر که هنوز پاداش برخی استانها را ندادند معترضم و تا واریز کامل پاداشها ، بی عدالتی را در این زمینه فریاد میزنم . به شخصه از مسببین کاهش ارزش پول خود نخواهم گذشت و آنها را به خداوند متعال واگذار می کنم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
سلام
استان البرز
امروز ۱۴ آذر بالاخره پاداش رو دادن ،ولی ارزش این پول نصف شد
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
سلام
پاداش پایان خدمت فرهنگیان استان گیلان امروز یکشنبهد14اذر بصورت کامل واریز شد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: