کد خبر: ۹۰۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۴۸۳
وینگر تیم گل گهر که ستاره تیمش در روز درخشان مقابل سپاهان بود از روز رویایی در سیرجان همزمان با بازگشت سرمربی و رسیدن به صدر جدول می‌گیود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در روزی که نگاه اکثر فوتبالدوستان به دربی کسالت آور پایتخت بود که دو تیم در پایان یک دیدار محتاطانه و کم موقعیت به تساوی بدون گل رضایت دادند، دو مدعی دیگر در سیرجان به مصاف هم رفتند و برخلاف دربی، نبردی جذاب، تمام عیار و پرگل را به نمایش گذاشتند و این تیم گل گهر بود که سپاهانِ صدر نشین را با 4 گل در هم کوبید و به صدر جدول رسید.

دو گل از چهار گل این دیدار را مهدی تیکدری، وینگر راست تیم گل گهر به ثمر رساند که تغییر پست او و نزدیک شدنش به دروازه تاثیر زیادی روی کیفیت فوتبالش گذاشت و باعث شد چند موقعیت روی دروازه سپاهان ایجاد کند و 2 بار موفق به گلزنی شود. این 4 گل در شرایطی به ثمر رسید که سپاهان تا پیش از این در 7 مسابقه فقط یک گل دریافت کرده بود.

photo_۲۰۲۱-۱۲-۰۵_۰۹-۳۹-۲۲ (2)

مهدی تیکدری در گفتگو با ایلنا در خصوص دیدار حساس و جذاب گل گهر مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستیم کار سختی مقابل سپاهانِ پر مهره و مدعی داریم. روی تک تک دقایق این بازی برنامه داشتیم و کادرفنی تمریناتی برای ما در نظر گرفته بود تا با شناخت روی نقاط ضعف سپاهان از همان نواحی به آنها حمله کنیم و خدا را شکر که روز خوبمان هم بود و مثل خیلی از بازی‌ها در گل شدن توپ‌هایمان بدشانس نبودیم و در نهایت توانستیم یک بازی مهم و شش امتیازی را در خانه پیروز شویم. این برد خیلی به ما روحیه و اعتماد به نفس داد.

وی در مورد عملکرد خودش در این بازی و دو گلی که به ثمر رساند هم گفت: خدا را شکر می‌کنم توانستم برای تیمم بازیکن مفیدی باشم. اینکه عملکرد خوبی در تیم داشته باشم و بتوانم به مجموعه کمک کنم برایم واقعاً مهم‌تر از گلزنی است. به هر حال هر بازیکنی در زمین یک نقشی دارد و حاصل یک همکاری تیمی این می‌شود که یک نفر آن جلو وظیفه دارد ضربه نهایی را بزند و گلزنی کند و همه او را می‌بینند ولی واقعاً گلزنی حاصل یک کار تیمی است. از همه هم تیمی‌هایم ممنونم که به من روحیه دادند تا در این بازی بتوانم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.

photo_۲۰۲۱-۱۲-۰۵_۰۹-۳۹-۲۲

 وینگر گل گهر در مورد اینکه با انتقالش به فاز هجومی و نزدیک شدنش به دروازه حریف راحت‌تر از زمانی بازی می‌کند که دفاع راست بود، گفت: صد در صد همینطور است. پست اصلی و تخصصی من وینگر است ولی مدتی در تراکتور و بعد از آن اوایل فصل در همینجا دفاع راست بازی می‌کردم که بر حسب نیاز تیم بود. من خودم راحت‌تر هستم که در پست تخصصی خودم بازی کنم ولی تشخیص آن با کادرفنی است و هرجا گل گهر نیاز داشته باشد و کمکی از دستم بر بیاید بازی خواهم کرد.

تیکدری در مورد بازگشت امیر قلعه‌نویی به کنار نیمکت و تاثیرش روی عملکرد گل گهر هم توضیح داد: قطعاً تاثیر زیادی دارد. مربی در طول هفته و در تمرینات نکات لازم را در خصوص یک بازی به ما گوشزد می‌کند ولی بخشی از مربیگری به اصطلاح کوچینگ کنار زمین است که تاثیر زیادی در روند بازی دارد. آقای قلعه‌نویی کنار زمین بازیکنان را تهییج می‌کنند و از لحاظ روحی و روانی روی ما تاثیر مثبت می‌گذارند. ضمن اینکه گوشزد کردن یک سری نکات در جریان بازی خیلی مهم است و بخش مهمی از عملکرد ما در بازی با سپاهان دلیلش بازگشت آقای قلعه نویی به کنار نیمکت بود و از این بابت خوشحالیم.

 

وی در مورد اینکه با این پیروزی انتظارها از گل گهر بالا می‌رود هم گفت: بله قبول دارم ولی انتظار از تیم ما از ابتدای فصل هم بالا بود چرا که مجموعه پر پتانسیلی هستیم و بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم و پرافتخارترین سرمربی ایران هم روی نیمکت تیم ما نشسته است و به همین دلیل انتظار از گل گهر همیشه بالاست ولی قبول دارم که بعد از این نمایش مقابل سپاهان در هفته‌های بعد از ما انتظار نمایش‌های بهتری دارند و این کار ما را سخت می‌کند و البته یک چالش شیرین برای ماست که ما را وادار می‌کند بیشتر تلاش کنیم.

وینگر گل گهر در مورد صدرنشینی تیمش پس از این بازی خاطرنشان کرد: صدر جدول هوا عالی است (خنده)، جدا از شوخی چیزی که در ذهنیت ما وجود دارد و کادرفنی روی آن تاکید می‌کند این است که خیلی حواسمان به اتفاقات جدول در میانه فصل نباشد و تمرکزمان را روی این موضوع نگذاریم و فقط هر بار به فکر بازی بعدی باشیم و گرفتن یک نتیجه خوب و آخر فصل است که جایگاه یک تیم مهم خواهد بود. اگر شما 29 هفته هم صدرنشین باشی ولی هفته آخر از صدر پایین بیایی آن 29 هفته ارزشی ندارد و رتبه یک تیم در پایان فصل سنجیده می‌شود. ولی این موضوع کیفیت تیم ما را نشان می‌دهد و از لحاظ روحی و روانی برای ما بار مثبتی دارد.

photo_۲۰۲۱-۱۲-۰۵_۰۹-۳۹-۲۴

 تیکدری در پایان در مورد تقابل هفته بعد با پدیده گفت: از امروز برای بازی هفته بعد تلاش می‌کنیم و به فکر بازی بعد مقابل پدیده هستیم که در مشهد باید برگزار کنیم. هر حریفی برای ما دشوار است و هیچ دیداری را آسان نمی‌‌گیریم چرا که این ذهنیت باعث می‌شود تنبیه شویم. پدیده هم تیم خوبی است و با احترام به آنها می‌رویم تا با 3 امتیاز از مشهد برگردیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: