کد خبر: ۹۰۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۳۰۱
مربی تیم پرسپولیس پیش از دربی از بازیکنان دو تیم درخواست کرد به داوری اعتراضی نداشته باشند.

کریم باقری: در این دربی به داور کاری نداشته باشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در بازی هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز به مصاف هم خواهند رفت.

کریم باقری، مربی تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس پیش از این مسابقه از بازیکنان دو تیم درخواست کرد به داور اعتراضی نداشته باشند و یک بازی تماشاگرپسند را ارائه کنند.

کریم باقری در پیامی تصویری پیش از این مسابقه گفت: "امیدوارم طرفداران عزیز که متاسفانه به ورزشگاه نمی‌توانند بیایند بازی خوبی را شاهد باشند و فکر میکنم که جا دارد از بازیکنان دو تیم خواهش کنم که بازی خوبی انجام بدهند و دور از مسائل حاشیه ای با داور کاری نداشته باشند و به داور اعتراض نکنند. شاهد بازی خوب باشیم که طرفداران دو تیم بازی خوبی ببینند و لذت ببرند. امیدوارم هر تیمی که موقعیت خوبی داشت و استفاده کرد برنده زمین شود و باز هم تاکید می‌کنم که بازی خوبی را شاهد باشیم و طرفداران یک بازی خوبی را ببینند."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: