کد خبر: ۹۰۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۵
کمیته برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان درباره برگزاری این رقابت ها در ازبکستان توضیحاتی ارائه داد.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان لغو می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ پس از اینکه دولت ازبکستان محدودیت‌هایی را در مورد ورود شهروندان برخی از کشورها به ازبکستان ایجاد کرده بود، این نگرانی وجود داشت که برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در تاشکند لغو شود.

دولت ازبکستان اعلام کرده بود شهروندان کشورهای آفریقایی و هنگ‌کنگ امکان سفر به ازبکستان را ندارند و شهروندان کشورهای دیگر نزدیک نظیر بریتانیا، استرالیا و ایتالیا هم باید ۱۰ روز قرنطینه شوند.

کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی جهان بیانیه ای را صادر  و در آن اعلام کرد که مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود. همچنین بحث قرنطینه هم برای شرکت‌کنندگان و مقامات حاضر در قهرمانی جهان اجرا  نخواهد شد. 

کمیته برگزاری همچنین اعلام کرد که تاکنون کشور چین و سه کشور آفریقایی در قهرمانی جهان شرکت نمی‌کنند.

مسابقات قهرمانی جهان از ۱۶ آذر در تاشکند ازبکستان آغاز می شود و ایران با ۱۰ وزنه بردار مرد و ۴ زن در این مسابقات شرکت می کند.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: