کد خبر: ۹۰۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۳۲۸
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با بیان اینکه طی دو روز اخیر در جنگل‌های هشت شهرستان استان، حریق را شاهد بودیم، گفت: با توجه به حفظ آمادگی‌های پیشین، همه حریق‌های رخ‌داده اطفا شده‌اند.

اطفاء حریق جنگل‌های گیلانبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با بیان اینکه طی دو روز اخیر در جنگل‌های هشت شهرستان استان، حریق را شاهد بودیم، گفت: با توجه به حفظ آمادگی‌های پیشین، همه حریق‌های رخ‌داده اطفا شده‌اند.

میر حامد اختری با اشاره به آخرین وضعیت آتش‌سوزی در استان گیلان در پی وزش باد و افزایش دمای هوای استان اظهار کرد: طی دو روز اخیر در هشت شهرستان استان گیلان آتش‌سوزی وجود داشت اما به سبب آمادگی‌های همه‌جانبه کل اراضی جنگلی و مرتع استان از هجوم آتش در امان ماند.

وی با اشاره به میزان آتش‌سوزی در اراضی جنگلی شهرستان رشت گفت: ۶ هزار مترمربع از اراضی جنگلی سراوان رشت طی دو روز اخیر به‌صورت سطحی طعمه حریق شده بود که اطفا شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به آتش‌سوزی‌های دو روز اخیر در جنوب گیلان، افزود: در منطقه دیورش رودبار حدود ۵۰۰ مترمربع و در رستم‌آباد نیز حدود ۲۰۰ مترمربع طعمه حریق و بلافاصله با حضور فعالانه عوامل امدادی اطفا شد.

اختری، با اشاره به آتش‌سوزی‌های دو روز اخیر در منابع طبیعی غرب گیلان بیان کرد: حدود ۵۰۰ مترمربع از اراضی جنگلی در چنارودخان شفت، دو هزار مترمربع از اراضی جنگلی در ماسال و پنج هزار مترمربع از اراضی شیردشت در تالش به‌صورت سطحی طعمه حریق و خوشبختانه همگی مهارشده‌اند.

به گفته مدیرکل منابع طبیعی گیلان حدود نیم هکتار از اراضی جنگلی سیاهکل نیز طی دو روز گذشته به‌صورت سطحی طعمه حریق شده و هم‌اکنون نیز همه آن‌ها اطفا شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: