کد خبر: ۹۰۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۲۹۱
تیم ملی فوتبال زنان انگلیس پس از رکوردشکنی با پنج امتیاز در صدر گروه مقدماتی جام جهانی قرار گرفت.

باورنکردنی: لتونی با 20 گل از انگلیس شکست خورد!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، الن وایت با شکست دادن لتونی با نتیجه 20-0 در مسابقات مقدماتی جام جهانی زنان، رکورد بهترین گلزن ملی فوتبال زنان انگلیس را به نام خود ثبت کرد. مهاجم منچسترسیتی در دقیقه ششم با ضربه‌ای از حوالی محوطه جریمه با رکورد کلی اسمیت برابری کرد تا انگلیس 2 بر صفر پس از گل بت مید پیش بیفتد.

وایت مجبور نبود مدت زیادی صبر کند تا رکورد را از آن خود کند، زیرا او سه دقیقه بعد موفق شد روی سانتر جورجیا استنوی یک پایان خوب داشته باشد. این بازیکن 32 ساله در صد و یکمین بازی ملی خود رکورد شکست، اولین گل ملی او در سال 2010 در جریان پیروزی 3-0 مقابل اتریش به ثمر رسیده بود.

وایت همچنین در فهرست بهترین گلزنان تاریخ سوپرلیگ زنان در رتبه دوم قرار دارد و در طول حضور در آرسنال، ناتس کانتی، بیرمنگام و منچسترسیتی 58 بار گلزنی کرده است. یک تیم قدرتمند، حریف خود را برای یک برد با طعم رکوردشکنی از هم پاشید تا تیم سارینا ویگمن با پنج امتیاز صدرنشین گروه D، به کسب سهمیه خود در جام جهانی 2023 نزدیک شود. این نتیجه همچنین رکورد قبلی برد 13-0 مقابل مجارستان در سال 2005 را شکست.

مید کار را با پایان دقیقه سوم شروع کرد، اندکی پس از اینکه الکس گرینوود ضربه ای به تیرک دروازه زد. در نیمه اول تیم ویگمن با گل‌های به برتری 8 بر صفر دست پیدا کرد. هت تریک وایت در چهار دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، زمانی که او یک شوت از حوالی محوطه زد که لورا سینوتکینا نتوانست از عبورش جلوگیری کند، کامل شد. و انگلیس سه دقیقه بعد از آن گل دو رقمی شد، استنوی به شایستگی با یک پنالتی پس از خطا روی مید به گل رسید.

بازیکنان تعویضی در حالی که کارتر در دقیقه 56 بازی را لمس کرد، شروع به بازی کردند، بت برای انگلیس دوباره در دقیقه 61 گلزنی کرد و اسکات نیز که از روی نیمکت آمده بود، سپس در دقیقه 67 بازی را 13- 0 کرد. روسو که در همان دقیقه جای وایت را گرفته بود، حساب‌های گل‌زنی ملی خود را با ضربه سر باز کرد تا تیم را به گل عدد 14 برساند. سیل گل‌ها با گل سوم خود هِمپ ادامه یافت، نوبز آخرین بازیکن تعویضی بود که موفق به گلزنی شد، روسو دو بار در دو دقیقه برای هت تریک خود گلزنی کرد و انگلیس چهارمین هت‌تریک خود را در بازی ثبت کرد. این شکست باورنکردنی سپس در دقیقه 88 تکمیل شد و همپ چهارمین گل خود را به ثمر رساند و نتیجه را 20-0 کرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: