کد خبر: ۹۰۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۴۱۶
کاپیتان استقلال از امروز تمرینات فیزیوتراپی را شروع کرد تا آماده مصاف با پرسپولیس شود.

وریا غفوری فیزیوتراپی را شروع کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: کاپیتان استقلال از امروز تمرینات فیزیوتراپی را شروع کرد تا آماده مصاف با پرسپولیس شود.

وریا غفوری کاپیتان آبی های پایتخت که روز گذشته درترکیب ثابت تیمش حضور داشت و پاس گل زیبایی را نیز به امیرحسین حسین زاده داد، به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت.

او در دقایق پایانی تعویض شد تا مصدومیتش تشدید نشود.

از این رو بعد از انجام معاینات پزشکی مشخص شد که غفوری باید چند جلسه فیزیوتراپی انجام دهد و به خاطر نزدیکی دیدار با پرسپولیس او از امروز فیزیوتراپی خود را شروع کرد.

کاپیتان استقلال امروز به تمرین آبی ها نرفت و به درمان پای مصدومش پرداخت. البته مشکل مصدومیت غفوری جدی نیست و همان درد کهنه در زانو او را آزار می‌دهد.

با این حال این بازیکن امیدوار است با یکی دو جلسه فیزیوتراپی و تلاش پزشکان درمان پایش هرچه سریع‌تر به پایان برسد و بتواند در مصاف روز شنبه مقابل پرسپولیس آماده باشد.

اگر مشکل خاصی پیش نیاید غفوری از پنجشنبه به تمرینات استقلال برمی‌گردد و کارش را برای دربی از سر می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: