کد خبر: ۹۰۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۴۲۱
پرویز پرستویی با انتشار عکسی از این روزهای فرامرز صدیقی در صفحه اینستاگرامش، از بی‌خبری سینماگران و رسانه‌ها، از این بازیگر پیشکسوت، گلایه کرد.

نظر شما درباره این عکس چیست؟/ فرامرز صدیقی از نقش اول سینما تا امروزبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، عکسی که پرویز پرستویی از چهره امروزِ بازیگر فیلم‌هایی چون «تیغ و ابریشم»، «دندان مار»، «آخرین پرواز»، «دادستان»، «داستان یک شهر»، «چراغ‌های خاموش»، «دختر آدم، پسر حوا» و «خاک و آتش» منتشر کرد، بازتاب‌های زیادی یافت. در این عکس، فرامرز صدیقی که روزی نقش اول‌ِ فیلم‌های سینمایی را برعهده می‌گرفت، با سیمایی شکسته به تصویر کشیده شده است. 

فرامرز صدیقی (زاده ۱۳۲۸، سقز)، بازیگر سینما و تلویزیون و دانش‌آموخته دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او فعالیت هنری را سال ۱۳۴۷ با بازی در تئاتر آغاز کرد و پس از انقلاب، به چهره‌ای سرشناس و محبوب در سینما و تلویزیون تبدیل شد. 

از سال ۱۳۹۰ تا امروز هیچ خبری از این بازیگر پیشکسوت در دست نبود تا این‌که پرویز پرستویی، دیروز با انتشار عکسی از صدیقی در سن ۷۲ سالگی، نگاه‌های بسیاری را دوباره به سمت او جلب کرد. 

پرویز پرستویی با انتشار عکسی از چهره شکسته شده فرامرز صدیقی نوشت:

«عزیزان هنرمند، خانواده محترم سینما، مردم سینما دوست
این عکس کیست؟ شک ندارم خیلی‌های‌تان اورا نمی‌شناسید! این عزیز هنرمند، یکی از فارغ‌التحصیلان دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است! یکی از بازیگران خوب تئاتر است! یکی از بازیگران خوب تلویزیون است! یکی از بازیگران خوب سینماست!
شک ندارم خیلی‌های‌تان اورا نمی‌شناسید! این عزیز هنرمند، یکی از فارغ‌التحصیلان دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است!
یکی از بازیگران خوب تئاتر است! یکی از بازیگران خوب تلویزیون است! یکی از بازیگران خوب سینماست! ایشان کارگردان فیلم سینمایی (طعمه) است! ایشان با کارگردان‌های خوب سینما کار کرده است؛ با آقای خسرو هریتاش، «برهنه تاظهر با سرعت»، علی حاتمی «دلشدگان»، مسعود کیمیایی «دندان مار» و...
او کسی نیست جز هنرمند با سواد و خوش اخلاق و خوش تیپ. آقای فرامرز صدیقی
بنده کوچک‌ترین، حداقل در این چند سالِ اخیر، دوبار پست گذاشتم که از فرامرز صدیقی چه خبر؟ در فیلم «قاتل اهلی» آقای کیمیایی، به دنبالش رفتند، حتی حاضر نشد درِ خانه را به‌روی عوامل تولید باز کند!
حالا خوب او را تماشا کنید، خوب خوب خوب! این است سینمای ما؛ تا هستی، هستی، وقتی نیستی، انگار که اصلا وجود نداشتی!
دیگر نمی‌دانم و نمی‌توانم چیزی بنویسم. دیگر خود دانید...»

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پس از انتشار یادداشت پرویز پرستویی، در استوری اینستاگرامش نوشت: «به رییس سازمان سینمایی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر دستور رسیدگی داده شد. انشاالله در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.»

خبرآنلاین از کاربران خود می‌خواهد نظرهای خود درباره این هنرمند و عکس منتشر شده از او را در قالب کامنت در بخش نظرات همین خبر بنویسند.

۵۷۲۴۵

کد خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: