کد خبر: ۹۰۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۲۳۰
سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید با بیان اینکه 32 هزار میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی برای ارائه تسهیلات ویژه اشتغال در قانون بودجه سال جاری مجوز دادیم، گفت: متأسفانه اجرای تبصره 18 در دولت دوازدهم مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

بی‌مهری دولت دوازدهم به تبصره 18 قانون بودجه در حمایت از اشتغال/ 32 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال چه شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد نحوه اجرای بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور در جلسه علنی امروز (سه شنبه 9 آذر)‌قرار داشت. محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید در قرائت گزارش این کمیسیون اظهار داشت: یکی از اتفاقات بسیار خوبی که در بودجه سال 1400 رخ داد تبصره 18 و به ویژه بند الف این تبصره است که بر پایه این تبصره 32 هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید، حمایت از اشتغال در کسب و کارهای متعدد به دولت اجازه دادیم تا مستقیما از محل منابع تبصره 14 و به صورت رأساً اقدام کند.

وی افزود: یکی از تبصره‌هایی که امید می‌رفت و می‌رود که اتلاف ویژه‌ای در امر اشتغال در کشور رقم بزند همین تبصره 18 است.

سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید تصریح کرد: متأسفانه این تبصره آن طور که باید مورد اهتمام دولت دوازدهم قرار نگرفت و هم در دولت سیزدهم؛ چراکه موانعی وجود دارد که اجرای این تبصره را با مشکلاتی مواجه کرده است.

زنگنه گفت: تبصره 18 می‌تواند تحولی بزرگ در حوزه اشتغال ایجاد کند، اما مورد بی مهری قرار گرفته است.

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: