کد خبر: ۹۰۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید: ۴۸۱
از بین تمام مشکلاتی که ممکن است برای هر یک از ما اتفاق بیفتد، شاید یکی از بدترین احساسات این باشد که متوجه شویم ممکن است گوشی هوشمند خود را گم کرده باشید یا در واقع گوشی هوشمند خود را گم کرده اید. اما در چنین شرایطی چه باید کرد؟

گوشی هوشمندم گم شده چه کار کنم؟از بین تمام مشکلاتی که ممکن است برای هر یک از ما اتفاق بیفتد، شاید یکی از بدترین احساسات این باشد که متوجه شویم ممکن است گوشی هوشمند خود را گم کرده باشید یا در واقع گوشی هوشمند خود را گم کرده اید. اما در چنین شرایطی چه باید کرد؟

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، احتمالا اولین غریزه شما این است که وحشت کنید، زیرا فقط در حال تلاش برای پیدا کردن گوشی خود هستید و هیچ جایی نمی‌توانید آن را پیدا کنید. ما به شما نکاتی را ارائه می‌دهیم که در صورت گم شدن گوشی خود چه کاری انجام دهید.

اگر احساس کردید گوشی خود را گم کرده اید، یکی از اولین کار‌هایی که می‌خواهید انجام دهید این است که فوراً با آن تماس بگیرید. یک دوست پیدا کنید، هر کسی را که تلفن دارد پیدا کنید، تلفن او را قرض بگیرید و با آن تماس بگیرید. ببینید کسی گوشی را  برمیدارد یا نه،   احتمال زیادی وجود دارد که کسی تلفن را ببیند یا صدای گوشی را بشنود، آن را بر دارد، و سپس می‌توانید امیدوارانه با آن شخص صحبت کنید و راهی برای ملاقات پیدا کنید و تلفن خود را پس بگیرید.

اگر این روش کار نکرد، می‌توانید یک پیام متنی نیز ارسال کنید، که در صفحه قفل شده ظاهر می‌شود؛ بنابراین بنویسید اگر تلفن شما قفل است و شخصی که آن را پیدا می‌کند نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد، حداقل می‌تواند پیامی را که در اعلان‌ها ظاهر می‌شود ببیند؛ بنابراین می‌توانید پیامی بفرستید که اساساً می‌گوید: "تلفنم را گم کردم. در اینجا نحوه تماس با من آمده است. " شاید این قدمی باشد که می‌توانید برای پیدا کردن تلفن خود بردارید.

اگر به دلایلی، این روش‌ها کار نمی‌کنند، یک روش عالی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی هوشمند شما است، و اگر به دلایلی این را فعال نکرده اید، توصیه می‌کنم در اسرع وقت آن را فعال کنید، برنامه‌هایی در هر دو نوع گوشی‌های اندرویدی و آیفون وجود دارد. در دستگاه‌های اندرویدی، به نام Find My Phone یا Find My Mobile هستند که قابلیت مکان یابی گوشی شما را دارند و همچنین می‌توانید کار‌های دیگری را نیز با آن انجام دهید.

برای مثال می‌توانید از راه دور صدای آن را بلند کنید، یا حتی می‌توانید آن را از راه دور پاک کنید، که احتمالاً مهمترین چیز است، به خصوص اگر بدانید تلفنتان برای همیشه گم شده است و اطلاعات شخصی زیادی روی آن دارید که نمی‌خواهید افشا شوند.

به نقل دیجیتال ترندز،برای انجام این کار در آیفون به برنامه Find My بروید. شما می‌توانید این کار را روی یک دستگاه دیگر اپل انجام دهید، اما می‌توانید آن را روی رایانه نیز انجام دهید، که در بیشتر موارد، وقتی گوشی خود را گم کرده‌اید، اولین جایی که ممکن است بخواهید به آن بروید رایانه‌تان است؛ بنابراین به icloud.com/find بروید. شما با همان اپل آیدی که گوشی شما روشن است وارد سیستم می‌شوید و نقشه‌ای را نشان می‌دهد. این به شما نشان می‌دهد که تلفن شما کجاست و مکان تقریبی مناسبی از جایی که گوشی شما قرار دارد خواهید داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: