کد خبر: ۹۰۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۲۷۷
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار تحقق وعده‌های داده‌شده از سوی دولت برای حل مشکل آب زاینده‌رود شد.

دولت وعده‌های داده شده درباره زاینده‌رود را عملی کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به مشکلات آب استان اصفهان و مطالبات کشاورزان گفت: وضعیت کشاورزان اصفهان نیاز به گفتن ندارد و استغاثه آنها را همه شنیدند.

وی افزود: ما خواستار تدبیر در مدیریت منابع آب و اصلاح بارگذاری‌های قبلی بر روی زاینده‌رود هستیم و از دولت تقاضا داریم وعده‌های داده شده عملی شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس همچنین خطاب به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طرح شفافیت آراء نمایندگان را سریع‌تر در دستورکار بیاورید؛ چراکه یکی از مطالبات از مجلس فعلی همین است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: