کد خبر: ۹۰۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۶۶۰
فرهاد مجیدی و محمدرضا اکبریان بعد از ۹۳۳ روز یک بار دیگر در آبادان با یکدیگر ملاقات خواهند کرد.

تصمیم جنجالی کمیته داوران برای بازی استقلال!به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، فرهاد مجیدی و محمدرضا اکبریان بعد از ۹۳۳ روز یک بار دیگر در آبادان با یکدیگر ملاقات خواهند کرد.

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد و کمیته داوران محمدرضا اکبریان را به عنوان قاضی دیدار صنعت نفت و استقلال برگزیده است.

هفته بیست و نهم لیگ هجدهم در حالی به انجام رسید که استقلال تهران با هدایت فرهاد مجیدی در آبادان میهمان صنعت نفت بود و محمدرضا اکبریان از سوی کمیته داوران به عنوان قاضی این دیدار انتخاب شد. در نیمه دوم حرکت مهدی قایدی از سمت راست با پاس کات‌بک این بازیکن همراه شد و روح‌الله باقری توپ را وارد دروازه کرد اما اکبریان به همراه کمک خود اعلام کردند که توپ پیش از رسیدن به مهاجم آبی‌ها از خطر عرضی زمین خارج شده و در نتیجه گل را مردود اعلام کردند؛ این در حالی بود که تصاویر آهسته نشان داد که توپ از خط خارج نشده است.

استقلال در آن بازی متوقف شد و شانس قهرمانی را از دست داد. فرهاد مجیدی نیز به دلیل اعتراض زیاد به تصمیم اتخاذ شده از زمین اخراج شد. چندی بعد اکبریان اعتراف کرد که تصمیم اشتباهی گرفته و از آبی‌ها عذرخواهی کرد.

حالا ۹۳۳ روز از آن بازی گذشته و بازهم اکبریان باید جدال استقلالِ فرهاد مجیدی و صنعت نفت را در آبادان سوت بزند. باید دید این بار پس از گذشت ۲ سال و ۶ ماه و ۱۸ روز چه اتفاقی در این دیدار حساس رخ خواهد داد و اکبریان چه قضاوتی خواهد داشت.

تصمیم جنجالی کمیته داوران برای بازی استقلال!

تصمیم جنجالی کمیته داوران برای بازی استقلال!

تصمیم جنجالی کمیته داوران برای بازی استقلال!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: