کد خبر: ۹۰۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
تعداد بازدید: ۲۸۴
علیرضا نادعلی گفت: یکی از مهمترین اولویت‌ها در شرایط امروز، رفع آسیب‌های اجتماعی است؛ در این امر، بسیج دانشجویی باید با رویکرد انقلابی و نگاه تخصصی ورود کند.

سخنگوی شورای شهر تهران: بسیج دانشجویی با رویکرد تخصصی به مقابله با آسیب‌های اجتماعی بپردازدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همایش گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، در سالن آمفی تئاتر مجتمع فنی مهندسی دانشگاه آزاد تهران جنوب برگزار شد.

این مراسم، با حضور علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، صادق مفرد مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ و جمعی از مسئولین دانشگاه و اعضای بسیج دانشجویی برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، در این مراسم اظهار داشت: از ابتدای شکل گیری نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در دفاع مقدس، در سازندگی، پیشرفت علمی، اقتدار امنیتی و در هر زمینه ای که انقلاب موفق عمل کرده، بسیج نقش اصلی را بر عهده داشته است.

وی تاکید کرد: عامل موفقیت این تشکل، داشتن روحیه بسیجی است؛ روحیه بسیجی یعنی انسان دنبال دیده شدن نباشد و اخلاص داشته باشد.

در ادامه این مراسم، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیام دوم آذر ماه سال ۶۷ امام خمینی (ره) در پی تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، مرام‌نامه ماست. بسیجی باید گوش به دهان ولی فقیه باشد و اولویت هایی را که امروز رهبری تعیین می کنند، بشناسد و در آن میدان ها ایفای نقش کند.

وی افزود: یکی از مهمترین این اولویت ها در شرایط امروز، رفع آسیب های اجتماعی است؛ در این امر بسیج دانشجویی باید با رویکرد انقلابی و نگاه تخصصی ورود کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی دو خاصیت بسیار مهم برای انقلاب دارد؛ اول مطالبه‌گری، به این معنا که جوان دانشجو وام‌دار کسی نیست، عدالت خواهی فطری درونش زنده است و خوش فکر است و دوم، اقدام تخصصی به طور نظری و عملی که این هم برای فرد هم برای تشکل و هم برای جامعه مفید است.

در ادامه این مراسم، صادق مفرد مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی گفت: نظام سلطه و نظام اسلامی دائما در حال جنگ هستند. جمهوری اسلامی در مرکز فرماندهی این جنگ است، بسیج دانشجویی در خیمه فرماندهی این جنگ حضور دارد، باید هر کسی را که دلسوز کشور برای رفع مسائل کشور به خط کنیم. برای این کار سه چیز نیاز داریم، اول ایمان صادقانه، دوم منطق مستحکم، سوم عزم پولادین.

در پایان این مراسم، از تعدادی از بسیجیان نمونه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: