کد خبر: ۹۰۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۲۷۰
وزیر کشور ساختار و ماموریت های قرارگاه عملیاتی توسعه و تامین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی کشور را طی نامه ای به ستاد وزارت کشور، سازمان ها و استانداری ها و شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور ابلاغ کرد.

ساختار و ماموریت قرارگاه عملیاتی توسعه و تامین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی ابلاغ شدبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور ساختار و ماموریت‌های قرارگاه عملیاتی توسعه و تامین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی کشور را طی نامه‌ای به ستاد وزارت کشور، سازمان‌ها و استانداری‌ها و شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.

در نامه احمد وحیدی خطاب به ستاد وزارت، سازمان ها و استانداری‌ها و شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور، آمده است:

 نظر به ضرورت جبران عقب‌ماندگی‌های چند ساله در حوزه ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی کشور که مستلزم مجموعه اقداماتی جهادی، هوشمندانه و بن بست شکن می باشد، بدینوسیله ایجاد ساز و کاری مفهومی تحت عنوان "قرارگاه عملیاتی توسعه و تامین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی کشور" به شرح پیوست ابلاغ و اعلام می گردد، بدیهی است:  

۱- مسئولیت قرارگاه با شخصی اینجانب بوده که متعاقباً قائم مقام معرفی شده در آن قرارگاه، بعنوان جانشین وزیر در حوزه‌های تأمین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی اقدامات اجرایی خود را آغاز خواهد نمود.

۲- معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی و نیز سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به عنوان ارکان این قرارگاه ضمن انجام امورات جاری، کلیه اقدامات و برنامه‌ها و تخصیص منابع و امکانات و ... خود در حوزه وظایف کارگروههای مندرج در ساز و کار ابلاغی پیوست را با هماهنگی قرارگاه انجام خواهند داد.

۳- معاونت های توسعه مدیریت و منابع و نیز هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت متبوع تدوین برنامه های تخصصی و توزیع منابع را در چهار چوب شرح خدمات پیوست با نظر و هماهنگی قرارگاه انجام خواهند داد.

۴- کلیه برنامه ها، مکاتبات، جلسات، بازدیدها و ... در حوزه‌های ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی که مستلزم اعلام نظر شخص اینجانب می باشد از طریق قرارگاه بررسی و در صورت تشخیص به اینجانب ارجاع خواهد شد.

۵- قرارگاه مسئول ایجاد هماهنگی بین کلیه رده های تابعه و وابسته وزارت کشور در حوزه ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی بوده و هرگونه مکاتبه یا اعلام نظر و یا حضور در جلسات و مجامع رده های وزارت متبوع (در محدوده وظایف آن قرارگاه) در مبادی بیرون وزارت می بایست با هماهنگی و تحت اشراف و سیاست‌های واحد قرارگاه انجام شود.

۶- ماموریت قرارگاه در حوزه های تعیین شده شامل اعمال حاکمیت، انجام مطالعات و تعیین سیاست ها، جذب و هدایت منابع، فرهنگ‌سازی، تامین (خرید داخلی یا خارجی) و توزیع تجهیزات مطابق برنامه ها و اولویت ها خواهد بود که می بایست دو اصل حداکثر نمودن تولید داخل و نیز ایجاد فرصت های شغلی در تصمیم‌گیری‌ها مد نظر باشد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: