کد خبر: ۹۰۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
تعداد بازدید: ۳۶۹
سرویس پیام رسان واتس اپ، سیاست حفظ حریم خصوصی جدیدی را پس از ۲۶۷ میلیون دلار جریمه راه اندازی کرد.

تغییرات ۲۶۷ میلیون دلاری در واتس اپسرویس پیام رسان واتس اپ، سیاست حفظ حریم خصوصی جدیدی را پس از ۲۶۷ میلیون دلار جریمه راه اندازی کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، پس از آنکه رگولاتور‌های ایرلندی به این سرویس دستور دادند به دلیل نقض قوانین حفظ حریم خصوصی داده‌های اتحادیه اروپا، جریمه‌ای ۲۶۷ میلیون دلاری را بپردازد، پلتفرم پیام رسان واتس اپ سیاست حفظ حریم خصوصی خود را با جزئیات جدیدی به روز می‌کند.

سیاست حفظ حریم خصوصی این برنامه از دوشنبه مجدداً پیکربندی می‌شود، در حالی که کاربران اروپایی در مورد تغییرات از طریق یک اعلان بنری در بالای لیست چت خود پرچم گذاری می‌شوند.

خط مشی جدید اطلاعات بیشتری در مورد داده‌هایی که در برنامه جمع آوری می‌شود و نحوه استفاده از آن داده‌ها ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین گفت که این برنامه همچنین در حال توضیح بیشتر در مورد نحوه محافظت از داده‌های به اشتراک گذاشته شده در سراسر مرز‌ها و مبنای قانونی برای پردازش آن‌ها است.

تغییرات ۲۶۷ میلیون دلاری در واتس اپ

واتس اپ متعلق به متا پلتفرم است (نام جدیدی که برای فیس بوک در نظر گرفته شده است)، این اپلیکیشن پیام‌رسان در ماه سپتامبر به دلیل نقض قوانین شفافیت سخت‌گیرانه اتحادیه اروپا در مورد اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران با سایر شرکت‌های متا، با جریمه سنگین ۲۶۷ میلیون دلاری مواجه شد. اگرچه واتس اپ با تصمیم جریمه گروه ناظر حفظ حریم خصوصی داده‌های ایرلندی مخالفت کرد، این شرکت مجبور شد به دستور خود برای به روز رسانی خط مشی حفظ حریم خصوصی توجه کند، در حالی که برای تجدید نظر در این حکم تلاش می‌کند.

به نقل از آسوشیتدپرس،این به‌روزرسانی نحوه پردازش داده‌های کاربران را تغییر نمی‌دهد، اما آن را مجبور می‌کند در مورد نحوه مدیریت داده‌ها شفاف‌تر عمل کند. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: "واتس اپ متعهد به ارائه یک سرویس امن و خصوصی است. ما تلاش کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که اطلاعات ارائه شده شفاف و جامع است و به این کار ادامه خواهیم داد. ما با تصمیم امروز در رابطه با شفافیتی که در سال ۲۰۱۸ به مردم ارائه کردیم مخالفیم و مجازات‌ها کاملاً نامتناسب است. "

در حالی که سیاست‌های به‌روزرسانی شده ممکن است موقتاً تنظیم‌کننده‌های ایرلندی را خشنود کند، نسخه بالقوه طولانی‌تر و دقیق‌تر منتشر شده در روز دوشنبه ممکن است مورد انتقاد بیشتر افرادی قرار گیرد که می‌گویند نسخه‌های گذشته خیلی طولانی و پیچیده بودند. کمیسیون حریم خصوصی داده‌های ایرلند تنظیم کننده اصلی حریم خصوصی واتس اپ بر اساس قوانین اتحادیه اروپا است، زیرا مقر منطقه‌ای آن در دوبلین است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: