کد خبر: ۹۰۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
تعداد بازدید: ۲۵۰
دادستان اصفهان گفت: دیشب اراذل و اوباش مانع جمع کردن چادر کشاورزان توسط کشاورزان شده و چادر کشاورزان را آتش زدند از این جهت نیروی انتظامی ورود پیدا کرده و تعدادی از این اراذل و اوباش را دستگیر کرده است.

دادستان اصفهان درباره آتش سوزی چادرهای کشاورزان متحصن: کار اراذل و اوباش بود / پلیس تعدادی از آنها را دستگیر کردهبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: دادستان اصفهان گفت: دیشب اراذل و اوباش مانع جمع کردن چادر کشاورزان توسط کشاورزان شده و چادر کشاورزان را آتش زدند از این جهت نیروی انتظامی ورود پیدا کرده و تعدادی از این اراذل و اوباش را دستگیر کرده است.

علی اصفهانی، دادستان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از بیانیه‌ای که صنف کشاورزی داده و خاتمه تجمع کشاورزان را اعلام کرد، خود کشاورزان رفتند که چادرها را جمع کنند.

وی تصریح کرد: کشاورزان وسایل داخل چادرها را تخلیه کردند، اما وقتی می‌خواستند چادرها را برچینند، یک سری از افراد سودجو که آنجا بودند مخالفت کرده و نگذاشتند چادرها جمع شود؛ این‌ها از کشاورزان نبوده و اهداف دیگری را دنبال می‌کردند.

اصفهانی عنوان کرد: دیشب اراذل و اوباش مانع جمع کردن چادر کشاورزان توسط کشاورزان شده و چادر کشاورزان را آتش زدند از این جهت نیروی انتظامی ورود پیدا کرده و تعدادی از این اراذل و اوباش را دستگیر کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: