کد خبر: ۹۰۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۸
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین ایران در پیامی توییتری نوشت: برای آن‌ها که اول اسراییل ورد زبانشان است، هزینه کردن از منافع آمریکا در خارج از کشور کافی نیست. حالا آن‌ها می‌خواهند قانون اساسی آمریکا را لگدمال کرده و از منافع آمریکا در داخل کشور نیز هزینه کنند. آیا حد و حدودی برای این وجود ندارد؟

ظریف: برخی در آمریکا حاضرند برای حمایت از اسراییل قانون اساسی کشور را لگدمال کنندبه گزارش خبرداغ ، وزیر امور خارجه پیشین ایران در پیامی توییتری از حمایت بی‌چون‌ و چرای آمریکا از رژیم صهیونیستی انتفاد کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین ایران با انتقاد از حمایت‌های دولت آمریکا از اسرائیل، در پیامی توییتری نوشت: برای آن‌ها که اول اسراییل ورد زبانشان است، هزینه کردن از منافع آمریکا در خارج از کشور کافی نیست. حالا آن‌ها می‌خواهند قانون اساسی آمریکا را لگدمال کرده و از منافع آمریکا در داخل کشور نیز هزینه کنند. آیا حد و حدودی برای این وجود ندارد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: