کد خبر: ۹۰۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
تعداد بازدید: ۹۰۸
فال روزانه شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰

فال روزانه شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰فال روزانه فردا فروردین (فال فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ )

ممکن است در انجام کارها ماهر باشی اما این دلیل نمی‌شود که در حوزه عشق و دوست داشتن هم چنین مهارتی را داشته باشی.

تو فرد بااستعدادی هستی. کافی است از این استعداد و توانایی در زمینه‌های مختلف استفاده کنی تا هم تغییری در زندگیت رخ دهد و هم پرنشاط و فعال باشی.

سیاره بخت شما یعنی عطارد امروز به شما نیروی بدنی فراوانی می دهد ، به شرط آنکه احتیاط کنید. ممکن است تلف شدن زمان ، این انرژی شما را کم کند اما تضمین می شود که اثر منفی آن باقی نمی ماند. شما ممکن است بتوانید بر روزمرگی غلبه کنید ، اما اگر مایل هستید ، می توانید انرژی تان را ذخیره کنید تا کار جدیدی را شروع کنید.

مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و پرخوری را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه حواس‌تان را به انجام کارها جمع کنید چرا که احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. امروز از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است و با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید.  کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود. در این شرایط بهتر است بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. امروز متوجه می‌شوید که بی‌دلیل روی یکی از آشنایان حساب کر‌ده‌اید و این فرد نقشه‌های شومی برای شما در سر دارد.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید. شاید خودتان فکر کنید که در حال حاضر رویکردی بسیار منطقی اختیار کرده اید، ولی امروز لحظه به لحظه دارید احساساتی تر می شوید. یادتان باشد که انفجار احساساتتان هیچ کمکی به شما نمی کند، حتی شاید اوضاع را از اینی که هست بدتر کرده و شما را خسته و بی انرژی کند. خوشبختانه می توانید خیلی راحت کنترل این وضع را در دست بگیرید. تنها کاری که لازم است بکنید این است که به دیگران هم اجازه بدهید حتی اگر آنها را درک نکنید هم،  فضای کافی برای دنبال کردن رویاها و خواسته هایشان را داشته باشند. در مورد مشکل احساسی تان بپذیرید که گهی زین به پشت و گهی پشت به زین است. همیشه حق با شما نیست، اما شما می توانید همیشه مهربان باشید. این روزها برای شخصی بسیار دلتنگ هستید. دلتنگی دلخوری را کمرنگ می کند.

بهتر است سری به پزشک خود بزنی. چون نگرانی‌های تو را نسبت به بعضی از عوارض جسمی برطرف خواهد کرد. خستگی و افسردگی بیشتر دلایلی روحی دارد و آنها را باید بطرف کرد.

یک مشکل اداری و یا دعوای حقوقی پایان می‌گیرد، هر چند ممکن ایت تو از نتیجه آن راضی نباشی. به زودی شرایطی برای پیشرفت و توسعه کارت فراهم می‌شود.

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

دچار یک حالت روحی می‌شوی که برایت غریب است. دوست داری خیلی کارها انجام دهی و در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی که باید در راه درست خرج کنی. اگر با خودت رو راست باشی منبع این انرژی هم پیدا می‌شود!!

شما ممکن است همه تحریکات عاطفی ای را که روابط خانوادگی شما را امروز تحت تاثیر قرار می دهد درک نکنید ، اما می توانید آن را احساس کنید. قبلا فکر می کردید که می دانید چه اتفاقی دارد می افتد ، ولی الان مطمئن نیستید. از این موضوع دلسرد نشوید. محکم و قوی ماندن ممکن است سخت باشد اما دیگران قدر شکیبایی و صبر شما را خواهند دانست.

با انجام کارهای هیجان‌انگیز و مسرت بخش، فکرهای ناراحت‌کننده را از سرتان بیرون کنید. فرصتی برای خرید مهیا می‌شود اما مواظب باشید که در این خرید ولخرجی نکنید.  انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهن‌ربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و روزی شاد و سرشار از موفقیت‌های عالی را رقم بزنید. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق‌زندگی‌تان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها امروز مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد، به صلاح شما است که این مشکل را هرچه‌سریع‌تر ختم به خیر کنید و اجازه ندهید که این مشاجره به کینه شتری تبدیل شود. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواس‌تان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید.

امروز پیدا کردن دلیل استرس و نگرانیتان کار سختی به نظر می رسد، ولی با فکر کردن به اختلاف نظر هایی که با دیگران دارید خواهید دید حقیقتی که سعی در نادیده گرفتن آن دارید به شدت خودنمایی می کند. با مطرح کردن موضوعاتی که ربطی به مسائل فعلی ندارند اوضاع را از این که هست بدتر نکنید. اگر زندگی را کمی بیشتر جدی بگیرید خواهید دید که چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد. امروز احساسات بسیار عمیق و شدیدی که نسبت به عشقتان دارید، اما اگر نتوانید کلمات درستی را برای بیان احساستان انتخاب کنید همه چیز بر خلاف میلتان پیش خواهد رفت. دل به کسی یا چیزی که رسیدن به آن محال است نبندید. بیهوده از لذت امروز غافل می شوید. اتفاقی برای تان می افتد که پر از برکت است. از شخصی ترسو که شما را از دست زدن به کاری تازه باز می دارد، فاصله بگیرید.

همیشه خوردن غذاهای پختنی می‌تواند به بدن تو آسیب برساند. در هر وعده غذایی سبزیجات و میوه‌جات را هم بگنجان تا ویتامین مناسب هم به بدنت برسد.

در زمینه کاری یا درسی به موفقیتی می‌رسی که در آینده برایت منفعت مالی زیادی خواهد داشت.

 

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

نمی‌شود بعضی چیزها را در خود پنهان کرد. زیرا آثار و علائم آن از قیافه ظاهری و بخصوص چشم‌ها بیرون می‌زند. یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون برای خود تقدیری داری و آن را دنبال می‌کنی.

امروز ممکن است از تراکم کارهایی که باید انجام دهید گیج و پریشان شوید. مشکل حقیقی این است که احساسات شما با عقل و منطق تان جور در نمی آید ، شما تردید دارید که از عقلتان پیروی کنید یا از دل؟ اگر چه ممکن است اتخاذ تصمیمی برای شما فوری و حیاتی باشد ، اما تا می توانید صبر کنید. یکباره طالع و بخت شما تغییر می کند و شما قادر خواهید بود که به راحتی مسیر جدیدتان را انتخاب کنید.

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. روز خوبی را برای کسب درآمد آغاز کرده‌اید و پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و وضعیت مالی خودتان را تقویت کنید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید.   روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان به گذر زمان نباشد، سریع‌‌تر از چیزی که انتظار دارید روز سپری خواهد شد. در نتیجه امروز بیشتر از همیشه قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند.

شما در حال حاضر تصمیمی مهم در رابطه با مسائل کاریتان گرفته اید، ولی نباید اجازه بدهید که اعتماد به نفستان تبدیل به از خود راضی بودن شده و نگذارد بازخوردی که از دیگران دریافت می کنید را نادیده بگیرید. این اواخر اوضاع در روابط عاشقانه و رمانتیک شما خیلی خوب بوده است. شما متوجه شده اید که خیلی بهتر می توانید با هم ارتباط برقرار کنید. اما امروز ممکن است مشکلی پیش پا افتاده به وجود بیاید پس از توجه به جزئیات غافل شده اید و نگذارید مسئله برایتان دردسر ساز شود. قبل از آن که این مشکل بزرگ شود برای حل آن دست به کار شوید. این همه با خودتان و دیگران کلنجار نروید. از خودگذشتگی نشان دهید تا شیرازه زندگی تان از هم پاشیده نشود. پیشنهاد یک سفر به شما خواهد شد که بهتر است آن را بپذیرید. این سفر، موجب تمدد اعصابتان می شود.

در شرایط ایده‌آلی از لحاظ سلامتی قرار داری. پس باید مراقب باشی و با ورزش و خوردن غذای مناسب، سلامتی‌ات را تضمین کنی.

وضعیت اقتصادی تو در حد نرمال است و فعلا مشکلی وجود ندارد. باید همیشه هوشیار و آماده باشی تا دچار بحران نشوی.

 

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

دوباره فرصت خوبی در اختیار تو گذاشته خواهد شد که این بار نباید آن را از دست بدهی. کسی که فرصت‌ها و موقعیت‌های عاطفی زندگیش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصیبش می‌شود. از وقت‌های استفاده کن.

امروز شما باید شروع کنید به ساختن و بنا کردن آنچه که دیروز آغاز کرده بودید. روابط به هم خورده شما امروز می تواند به شکلی درآید که شما می خواهید. اقدام صحیح ، حسی را در شما ایجاد می کند که ببینید نقشه ها و طرح های گذشته تان در حال عملی شدن هستند. اما مسایل گره خورده را برای روز دیگری رها کنید. فقط مطمئن شوید که وقت کافی برای تمام کردن کاری که شروع کرده اید ، دارید.

دخالت‌های بی‌جا در امور اطرافیان را کنار بگذارید و سرتان به کار خودتان باشد. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد.  نظرهای خود را به دیگران تحمیل نکنید و اجازه دهید که اعضای خانواده سرنوشت خودشان را در اختیار بگیرند. خبر بدی به دست شما می‌رسد؛ از هم‌ا‌کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار، روزتان را خراب کند. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال است و نیاز به کمک شما دارد.

حال و هوای امروزتان متغیر است و هر لحظه فکری در سرتان است و خودتان هم نمی دانید به درستی چه می خواهید، ولی حتی اگر اینطور باشید هم بهتر است بجای مخفی کردن احساستان، آن را به زبان بیاورید. امروز به فکر یکی از دوستان و یا اقوامتان هستید با او تماس بگیرید. او اخبار خوبی درباره تغییرات زندگی اش دارد که از به اشتراک گذاشتن آنها با شما خوشحال خواهد شد. مشکلات موجود در روابط عاطفیتان این اواخر ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و تا وقتی به طور جدی و مستقیم به آنها نپردازید دست از آزار دادن شما برنخواهند داشت. در جمعی آرامش خود را حفظ کنید و از بحث کردن اجتناب کنید، نتیجه اش شما را معذب و پشیمان می کند، حتی اگر حق با شما باشد. در مورد مسئله ای کاری کمی صبور باشید. روسیاهی به ذغال می ماند. از یک معامله ناراضی هستید، بهتر است با ان کنار بیایید.

بهتر است فکر سودهای بزرگ را فعلا از سرت بیرون کنی چون الان زمان مناسبی برای اجرای برنامه‌های تو برای بدست آوردن سود مالی نیست. در این مدت به کارهای عقب‌افتاده‌ات برس و فعلا به همین اوضاع رضایت دهی.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

سوالهای مهمی مطرح می‌شود که در حال حاضر جوابی برای آنها نداری. کسی از تو درخواستی می‌کند که فعلا باید خوب به آن فکر کنی و بعد جواب بدهی. زندگی عاطفی تو به زودی دچار تغییرات چشم‌گیری می‌شود.

امروز فرصت بسیار خوبی است که از در مخالفت با کسانی درآیید که تما نیرویشان را علیه شما بکار گرفته اند. اما درگیری مستقیم بهترین راه نیست. در عوض هر چقدر می توانید موقعیت خود را بسنجید و به آرامی و با اطمینان حرکت کنید. اینگونه است که تمام موانع به طرز معجزه آسایی از سر راه کنار می روند.

امروز علائم بهبودی بیماری مزمنی که به آن گرفتار هستید را مشاهده خواهید کرد. یکی از ریش‌سفید‌های فامیل امروز پیشنهادی که به نفع‌تان است را با شما درمیان خواهد گذاشت. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت.  در کارها صداقت پیشه کنید و مطمئن باشید مزد راستگویی و درستکاری خود را دریافت خواهید کرد. احتمال زیادی وجود دارد که کنترل زمان از دست شما خارج شود و وقت گران‌بهای خود را بی‌دلیل هدر دهید.  عشق‌زندگی‌تان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌زندگی‌تان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبت عشق‌زندگی‌تان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد.

امروز مهربانی ها و خوش رفتاری های شما نتیجه ای را برای شما به همراه خواهند داشت که شاید حتی انتظارش را نداشته اید. یک نفر که برای شما احترام ویژه ای قائل است پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد که بدون شک به پیشرفت و افزایش درآمد شما کمک خواهد کرد. شما احتمالا این شخص را برای مدتی طولانی می شناخته اید و خیلی خوب با او کنار می آیید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و هیچ گونه نگرانی به دل راه ندهید. اگر قدر این موقعیت را بدانید آینده ای فوق العاده در انتظارتان خواهد بود. کمی بیشتر صبور باشید که کار دنیا به کامتان می شود. اسرارتان را فاش نکنید، این شیوه عاقلانه ای است. از شما لغزشی سر زده که خود را خجالت زده می بینید. بهتر است به جای سرزنش مداوم خودتان همین حالا برای جبران تلاش کنید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است.

به رغم آنکه توانمندی خوبی در حل مشکلات و تحمل سختی‌ها داری با این حال بعضی وقت‌ها از کوره در می‌روی و به این و آن پرخاش می‌کنی. این نوع برخوردها هم دیگران را می‌رنجاند و هم سلامتی‌ات را به خطر می‌اندازد.

به فکر خریدن کفش و کلاه آهنی باش چون یک بحران مالی در راه است که خود را باید برای مقابل با آن آماده کنی.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

امروز ماه ستاره بخت شما را بر عطارد سازگار کرده است؛ نگرانی زیادی راجع به آنچه که در سر فکر می کنید و آنچه که واقعا در قلبت دارید احساس می کنید. ممکن است به خودت اعتراض کنی که چراعواطف خود را درگیر کارهایت می کنی. اما زبان همیشه قادر به بیان درست احساسات نیست. صبور باش ، حتی اگر اوضاع به راحتی پیش نرفت ، شرایط بیشتر این احساس را ایجاد می کند. بعداز ظهر ماه بخت تو را وارد می کند.

اهل ورزش و تحرک نیستید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است، قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. از منبعی که فکرش را نمی‌کردید، سود چشمگیری بدست می‌آورید و مشکلات مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید.   فردی امروز از شما تقاضایی دارد اما از انجام آن ناتوان هستید. در چنین شرایطی به صلاح شماست که برای انجام چنین کاری خودتان را به دردسر نیاندازید.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست. قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز تمام توجه‌ و محبت خود را به شما اختصاص می‌هد.

ما معتقد هستیم که در حال حاضر تنها راه ممکن برای این که بتوانید به جایی برسید این است که هدفی قابل بدست آوردن برای خودتان تعیین کرده و بدون توجه به آنچه دیگران فکر می کنند، با تمام وجود برای به دست آوردن آن تلاش کنید. با این همه بهتر است به جای آن که با کله شقی تمام روی نظرات خود پافشای کنید به حرف های دیگران با دقت گوش کنید، شاید آنها بتوانند شما را از رفتن به مسیری اشتباه بازدارند.  شاید انتظار داشته باشید طرف مقابلتان آرامش شما را فراهم کند، ولی آرامش را باید ابتدا در درون خود جستجو کنید. در مورد مسئله ای احساسی شما به اندازه کافی نصیحت شنیده اید حالا وقت عمل است، اگر دقیق باشید و روی اصول پیش بروید، مطمئنا می توانید به نیت تان برسید. فکر می کنید به دلیل کمبود مالی تمام درها به رویتان بسته شده و این روزها دائم دنبال راه چاره می گردید.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

حکایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تکرار می‌کنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

شما دوستان زیادی دارید که مشتاق اند امروز یک مهمانی ترتیب دهند. اما وقتی شما بیشترو بیشتر در خود فرو می روید آن مهمانی برایتان خسته کننده می شود. فکر نکنید که هیچ حق انتخابی ندارید. شما واقعا نیازی به انتخاب بین دنیای بیرونی و درونی ندارید. آن دو یکی هستند و یکسان.

به خاطر داشته باشید که پرخوری و مصرف خوراکی‌های ناسالم سلامت شما را به خطر خواهد انداخت. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید.   روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  اهمیت زیادی به عشق‌زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

یک جای روابط خانوادگی شما دچار اشکال شده است و شما تا به این مشکل پی نبرید و این معما را حل نکنید نمی توانید آرام بنشینید. حتی اگر در راهتان به بن بست بخورید هم از تلاش برای پیدا کردن حقیقت دست برنخواهید داشت، زیاد به خودتان فشار وارد نیاورید و عجله نکنید و با حوصله پیش بروید. در بحث با طرف مقابلتان و برای دفاع از نظرات خود تسلیم لجبازی و یکدندگی خود نشوید و جنگ قدرت به راه نیندازید. بد نیست گاهی به انتقادات و نظرات دیگران گوش کرده و در خود تغییر ایجاد دهیم. مبلغی یا هدیه ای کوچک دریافت می کنید که خوشحالتان می کند و نظرتان را در مورد مسئله ای عوض می کند. این روزها از دست شخصی بسیار ناراحتید و از عصبانیت دائم با خودتان حرف می زنید. اما به روی شخص مقابلتان نمی آورید. برای یک تصمیم گیری کاری یا تحقیقاتی به سراغ شما خواهند آمد.

در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند کارها ناگهان تغییر خواهد کرد. این حوادث برعکس آن چیزی جریان دارد که تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ کرد تا دوباره اوضاع روبراه شود

 

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

این تردیدهای توست که اراده‌ات را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور کنی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

ستاره حاکم شما یعنی بهرام قلمرو وسیع تری را امروز به کیوان واگذار می کند و ستاره جنگجو تبدیل به ستاره مسالمت آمیز می شود. شما توانایی بسیار زیادی برای سازماندهی اطلاعات پیچیده و ترغیب مردم به انجام وظایف مشخص دارید که برای یک کار منظم آنها را به هم پیوند می دهد. برای رهبری و گرفتن زمام امور ، آنها را چنگ بزنید و به حال خود رها نکنید.

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و نبود ثبات مالی زمینه اضطراب و آشفتگی شما را فراهم کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و اضطراب و آشفتگی‌های شما از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که مشکلات مالی دردسری چندانی برای شما ایجاد نکند. وقت بیشتری را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید.  بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند.  فرصتی برای افزایش درآمد و موفقیت در پیش ‌روی شما است، امروز بهترین زمان برای استفاده از این فرصت است و تمام تلاش خود را برای بهره‌گیری از این فرصت به کار ببندید. وسواس بیشتری برای انتخاب دوست‌های‌ خود داشته باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مدتی است در عشق شما به خود دچار شک شده است. اجازه ندهید شک و تردید ایشان ادامه پیدا کند و در اولین فرصت پای صحبت‌های عشق‌زندگی‌تان بنشینید و دلیل رفتار خود را به ایشان توضیح دهید و هر گونه شکی را از بین ببرید.

امروز یک مکالمه پیش پا افتاده ممکن است با بیان ناگهانی احساسات سرکوب شده شما همراه شده و باعث شود عکس العمل های تند و خشنی از خودتان نشان دهید. خیلی احتیاط کنید، زیرا ممکن است فرد اشتباهی را مورد خطاب قرار داده و خشم و غضب فرو خورده خود را به اشتباه سر او خالی کنید. قبل از بیان کردن احساستان به آن فکر کنید، شاید بتوانید طرف مقابلتان را ببخشید. اگر تجربه های تلخ گذشته در زمینه روابط عاطفی باعث شده اند که در پیله تنهایی خود فرو روید دیگر وقت آن فرا رسیده است که فرصت های جدیدی به خودتان بدهید. پذیرای مسافر یا میهمانی خواهید بود. مدتی که او در کنارتان است لحظه های خوبی را سپری خواهید کرد که برای هردویتان خاطره خواهد شد. در مورد مسئله کاری از گروهی که قدرتان را نمی دانند فاصله بگیرید، نادانی دیگران از ارزش های شما کم نمی کند.

دچار رکود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه کنی.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

شما درباره تصویر بزرگی فکر می کنید – کاری که بسیار خوب انجام داده اید – اما امروز زمان عملی کردن ایده های بزرگی است که تا کنون در ذهن داشته اید. خوشبختانه در طالع شما ماه ، دلاوری و شجاعت را نشان می دهد. انرژی بسیار زیادی برای رسیدن به اهداف تان به شما می رسد. شما در ابتدای دوره پر تحرک رشد و پویایی هستید ، برای انجام آنچه که ضروری است تردید نکنید.

انسان نامنظم و شلوغی هستید و ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست. یکی از اعضای خانواده برای حل مشکلی مالی که شما را نگران کرده، پیش قدم می‌شود و بدهی‌ها را پرداخت می‌کند. دوستان و آشنایان قدیمی امروز به شما سر می‌زنند و لحظه‌های شادی را در کنار هم تجربه خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبرو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. امروز فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌های‌تان را افزایش می‌دهد. به مشکلی برخورد خواهید کرد، به تنهایی برای حل این مشکل اقدام نکنید و از افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند کمک بگیرید.

امروز از این که دارید در راه درست گام بر می دارید مطمئن هستید و دوست ندارید مسیر خود را تحت هیچ شرایطی تغییر دهید و از منطقه امن خود خارج شوید. حتی اگر دیگران بخواهند به شما فشار وارد کنند هم می توانید موضع خود را حفظ کرده و از نظراتتان دفاع کنید. البته نباید خیلی خودتان را با بحث برای قانع کردن دیگران خسته کنید. بعدا هم برای تفهیم این موضوع به آنها فرصت خواهید داشت. اگر تردیدی در مورد رابطه عاطفیتان دارید هر چه زودتر باید با آن روبرو شده و با خیال راحت و اطمینان کامل رابطه خود را ادامه دهید. مسیر همیشگی تان را تغییر بدهید یا غذای تازه ای درست کنید تا در رفتارتان تغییر تازه ای که به دنبالش هستید ایجاد شود. کسی از شما رنجیده که بهتر است دل او را به دست آورید. در مورد خواسته تان از دریچه عقل و منطق به موضوع نگاه کنید تا بتوانید به زندگی لبخند بزنید.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد که همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند که همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار کنی، کافی است و حالا این تو هستی که به خودت روحیه می‌دهی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

ستاره بخت شما کیوان امروز از مریخ انرژی بسیار زیادی دریافت می کند و برای شروع مبارزه شما را تشویق می کند. اما منظور از مبارزه یک درگیری خشونت آمیز نیست ، بلکه درباره غلبه کردن بر موانعی است که بر سر راه شما به سو ی موفقیت قرار دارند. به موانع حمله کنید و اجازه ندهید هیچ چیز شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

امروز علائم بهبودی بیماری مزمنی که به آن گرفتار هستید را مشاهده خواهید کرد. این وضعیت ادامه پیدا می‌کند و در چند روز آینده سلامت کامل خود را بدست می‌آورید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید.  قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیافتد. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق‌زندگی‌تان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند.

امروز زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد. تمسخری که در پشت حرف هایتان نهفته است و احساسات تندتان مانع دیده شدن بی طرفی شما در دیدگاهتان می شوند. این که حرف هایتان را خیلی با دقت ولی صریح و بدون پیچاندن کلمات بیان کنید در حال حاضر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. امروز اگر احساس کنید که عشقتان دارد تلاش ها و از خود گذشتگی های شما را نادیده می گیرد خیلی عصبانی خواهید شد، اما باور کنید یا نکنید او هیچ منظور بدی ندارد. هر تیری که می اندازید به سنگ می خورد و نمی توانید به مراد دلتان دست پیدا کنید. این روزها گاهی برای تفریح کارهایی می کنید که خیلی زود هم پشیمان می شوید. شما فکر نمی کردید که راه عشق اینقدر سخت باشد. از گذشته تان درس بگیرید و اشتباهاتتان را تکرار نکنید.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در خرج کردن پول کمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌کنی که کم می‌آوری، در صورتی که بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید کمی صرفه‌جویی کنی.

 

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته کنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور کنی تا دوباره دچار همان مشکلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

شخصی اخیرا به شما ابراز احساسات کرده ، که الان نوبت بحث درباره آن است. درست است که هدف شما سرگرمی نیست ، اما شما اگر با سیاست هستید ، باید از درگیری پرهیز کنید. به یاد داشته باشید که نمی توانید سرتان را زیر برف پنهان کنید. باید سعی کنید که میان این انکارها و خودداری ها ، به دنبال یافتن یک راه حل دوستانه باشید که اگر موفق شدید ، یک پیشرفت اساسی برای شما به وجود خواهد آمد.

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای موردعلاقه‌تان فراهم می‌شود. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.  به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. در غیراین‌صورت نزد دوستان و آشنایان به فرد غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

اگر احساس کنید که چیزی دارد ثبات و امنیت مالیتان را به طور جدی تهدید می کند ممکن است با عکس العملی تند یک نفر از اطرافیانتان را که مقصر می دانید مورد حمله قرار دهید. این کار ممکن است به جنگی تمام عیار تبدیل شود. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و حرف هایتان را با آرامش بیان کنید، این کار به مشخص شدن حقیقت کمک بیشتری خواهد کرد. اگر در رابطه عاطفی خود از طرف مقابلتان انتظاراتی دارید که از اول برقراری این ارتباط می دانسته اید او توانایی برآورده کردن آنها را نخواهد داشت، بهتر است کمی منطقی تر رفتار کنید. در زمینه مالی بهتر است خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. برای انجام کاری به شما مهلتی داده شده، زودتر دست به کار شوید و وقت را تلف نکنید. چیزی را به کسی خواهید بخشید. تغییری در زندگی روزمره خود ایجاد کنید. برای رسیدن به نیتتان عجله نکنید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید کاری داشته باشی یا پیدا کنی که مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی کاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ )

 

فرصت‌ها را نباید از دست داد. کسی که اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مرکب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌کنم تا حالت خوب بشه!!

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

اگر چه ممکن است امروز در محل کار ، برخوردهایی داشته باشید اما ممکن است قادر نباشید ببینید که پشت این برخوردها چه چیزی نهفته است. همکاری متقابل شما با دیگران چیزی نیست که اکنون نمایان می شود ، ممکن است یک رابطه نا مناسب را بسازد. خوشبختانه ماه امروز به شما اطلاعات مشخصی را می دهد که بتوانید یک موقعیت سخت را به یکی از آسان ترین آنها تبدیل کنید.

انسان خوش‌قلبی هستید و حتی برای لحظه‌ای از فکر به دیگران غافل نمی‌شوید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید لطف شما به اطرافیان، بدون پاسخ نخواهد ماند. بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید.  قصد انجام کار مهمی را دارید، اما می‌خواهید این کار را یک‌تنه انجام دهید و از کسی کمک نمی‌گیرید، مطمئن باشید که به تنهایی از انجام این کار بر نخواهید آمد، در نتیجه به‌جای اینکه وقت خود را تلف کنید، امروز از دوستان و آشنایان برای انجام این کار مهم کمک بگیرید و مطمئن باشید که با کمک اطرافیان، این کار را راحت‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید انجام خواهید داد. فرصتی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی سرشار از عشق و محبت تبدیل خواهد کرد.

شما نیاز به بیان کردن احساسات و افکار خود دارید، ولی در مورد این که چه چیزهایی را باید بگویید و کدام یک از آنها را از دیگران مخفی کرده و برای خودتان نگه دارید تردید دارید. لازم نیست زیادی وسواس به خرج دهید، راه های زیادی برای مشخص کردن حدود و مرزها وجود دارند، کافی است ببینید کدام یک از آنها برای شما جواب می دهد و همان راه را در پیش بگیرید. چیزی که اهمیت دارد این است که حرف هایی که روی دلتان سنگینی می کنند را به زبان بیاورید. در رابطه عاطفیتان به صورت ناگهانی مشکلی پیش آمده که ذهنتان را درگیر کرده است، ولی اگر خوب به این موضوع نگاه کنید خواهید دید که این مشکل یک شبه به وجود نیامده و اگر زودتر به آن رسیدگی می کردید کار به اینجا نمی کشید. دوستی در اطرافتان بهارش خزان شده، حواستان بیشتر به او باشد. در مورد مسئله ای خانوادگی که به شما ربطی ندارد دخالت نکنید و حرفی نزنید که به دردسر بیافتید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش که دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

رصد روز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: