کد خبر: ۹۰۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۷۵
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌رشد تولید ناخالص ملی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم فقط دو درصد بوده در حالی که بایستی طبق برنامه ششم توسعه این میزان 8 درصد باشد.

یوسفی: رشد تولید ناخالص ملی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم فقط 2 درصد بوده استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، مجتبی یوسفی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 26 آبان ) در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت شاخص‌های اقتصادی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اظهار داشت: رشد تولید ناخالص ملی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم فقط دو درصد بوده در حالی که بایستی طبق برنامه ششم توسعه این میزان 8 درصد باشد.

وی افزود: در 8 ساله دولت یازدهم و دوازدهم شاهد رشد قیمت مسکن به میزان 980 درصد بودیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: میانگین تورم سالانه در دولت‌های آقای روحانی به 21 درصد رسید در حالی که طبق برنامه ششم توسعه باید 8.8 درصد باشد.

یوسفی خاطرنشان کرد: بحران بیکاری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به صورت میانگین به منفی 4.4 درصد رسید در حالی که باید طبق قانون برنامه ششم توسعه 21.4 درصد باشد.

وی تصریح کرد: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم مدیران و مسؤولان فقط نگاه به خارج داشتند در حالی که ما با 15 کشور و با جمعیت 700 میلیون نفر همسایه هستیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: متأسفانه فقط 9 درصد جمعیت کشور در استان‌های جنوبی و در اطراف ساحل زندگی می‌کنند که اکثر آنها محروم هستند در حالی که 35 درصد جمعیت کشورهای ساحلی در اطراف دریا زندگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌اقتصاد ایران را با 5ک شور دنیا شرطی کرده‌اند و اقتصاد کشور را به بیماری هلندی و برجام دچار کردند در حالی که راه اقتصاد کشور فقط پیگیری اقتصادی مقاومتی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: