کد خبر: ۹۰۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۱
فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در جلسه ای به بررسی سوابق، برنامه ها و دیدگاه های آقای فیاضی پرداخت و در بیانیه ای تاکید کرد که فیاضی گزینه شایسته‌ای برای تصدی وزارت آموزش و پرورش است.

فراکسیون روحانیت مجلس: فیاضی گزینه شایسته‌ای برای تصدی وزارت آموزش و پرورش استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در جلسه ای به بررسی سوابق، برنامه ها و دیدگاه های آقای فیاضی پرداخت.

بیانیه فراکسیون روحانیت در این رابطه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه

امروز یکشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی تشکیل جلسه داده و با حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، به بررسی سوابق، برنامه ها و دیدگاه های آقای فیاضی پرداختند.
در جلسه اعضای فراکسیون به بیان دیدگاه های خود در زمینه راهکارهای اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، عدالت آموزشی و ارتقای منزلت و معیشت فرهنگیان پرداختند. وزیر پیشنهادی نیز با پاسخ به پرسش ها و بیان برنامه های خود در این زمینه، توانست رای قاطع اعضای فراکسیون را به دست آورد.
همچنین با توجه به سوابق تحصیلات حوزوی و دانشگاهی و نیز تجربیات مدیریتی وی در امور آموزشی و پرورشی، اعضای فراکسیون با ابراز خرسندی از نگاه های تحولی ایشان در حوزه آموزش و پرورش، ایشان را برای تصدی این وزارتخانه شایسته تشخیص دادند و در صحن علنی به ایشان رای اعتماد خواهند داد.

و من الله التوفیق
فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: