کد خبر: ۹۰۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۹۷
مدیرعامل نساجی گفت: اگر نتوانیم چمن ورزشگاه شهدای ساری را ارتقا دهیم، احتمال دارد بازی‌هایمان را در تهران برگزار کنیم.

باحتمال برگزاری بازی‌های خانگی نساجی در تهرانه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: ایزد سیف‌الله‌پور درباره محرومیت شش جلسه‌ای ساکت الهامی اظهار کرد: ما در این رابطه لایحه‌مان را به کمیته استیناف داده‌ایم و امیدواریم باتوجه به این‌که تا امروز اتفاق حاشیه‌ای در باشگاه نساجی نیافتاده، این کمیته نگاه رئوفانه‌ای داشته باشد و به باشگاه تخفیف دهد. از زمانی که مالکیت تغییر کرده هیچ وقت چنین اتفاقی نیافتاده و با وجود اتفاقاتی که در حوزه داوری افتاده بود، هیچ موقع اعتراض نکردیم و به داوران احترام گذاشتیم. ان‌شاءالله کمیته استیناف در این خصوص تجدید نظر کند.

او در پاسخ به این سوال که واکنش الهامی نسبت به این موضوع چه بود، گفت: انگیزه او در کارش چند برابر شده و تمریناتش را دارد پیگیری می‌کند. به هر حال از این اتفاق ناراحت است اما انگیزه دارد که امسال تیمش موفق شود. البته غیبتش به تیم ما لطمه وارد می‌کند اما امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

مدیرعامل نساجی در رابطه با وضعیت این تیم گفت: قرعه به شکلی بود که بازی‌های سخت‌مان در هفته‌های ابتدایی افتاد و قطعا هر سر بالایی، سرازیری هم دارد و به تیم و کادرمان ایمان داریم. ان‌شاءالله که بتوانیم با نساجی نتایج خیلی خوبی را در ادامه رقابت‌ها کسب کنیم.

او درباره وضعیت نامساعد چمن ورزشگاه شهدای ساری گفت: در تلاش هستیم تا وضعیت چمن را بهبود ببخشیم. اگر به جمع بندی برسیم که نمی‌شود در آن ورزشگاه به میدان برویم، مجبوریم یک ورزشگاه دیگر را معرفی کنیم. باتوجه به این‌که هنوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها قطعینشده، ورزشگاه‌مان را تغییر می‌دهیم. ساکت الهامی به دنبال ورزشگاهی است که چمن خوبی داشته باشد و در حال رایزنی هستیم تا در این دو سه روز ورزشگاهی را در تهران انتخاب کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: