کد خبر: ۹۰۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
تعداد بازدید: ۲۵۹
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به انسداد موقت محور قدیم چالوس – کرج و آزاد راه تهران – شمال به دلیل وقع سیلاب گفت: به محض بازگشایی مسیر آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد اما مردم می‌توانند ازمحورهای جایگزین مانند محور هراز و فیروزکوه برای تردد استفاده کنند.

علت انسداد محور چالوس و آزادراه تهران-شمالبه گزارش خبرداغ ، فرهاد مهریاری اظهار کرد: امروز محور چالوس و آزاد راه تهران – شمال به دلیل سیلاب و ریزش سنگ و تنه درختان در سه نقطه مسدود شده و به همین دلیل کل این محور را مسدود اعلام کردیم تا نسبت به پاکسازی و بازگشایی مجدد آن اقدام کنیم. البته خوشبختانه این اتفاقات منجر به تلفات نشده است.

وی افزود: هم اکنون منتظریم تا ساعاتی دیگر بارش باران دراین محور قطع شود و پس از آن نسبت به پاکسازی اقدام کنیم.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: به محض حل این مشکل و پاکسازی مسیر بازگشایی آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد ولی مردم می‌توانند فعلا از محورهای جایگزین برای تردد بین دو استان تهران ومازندران اقدام کنند.

وی گفت: در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه قزوین – رشت در مسیر های رفت و برگشت تردد روانی وجود دارد اما در آزاد راه کرج - قزوین حد فاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری مهر ویلا و حد فاصل گلشهر تا پلیس راه مهر شهر و همچنین در آزاد راه قزوین - کرج در محدوده های پل مهر شهر و ساسانی ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

مهریاری همچنین درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده از جاده های کشور، بارش برف و باران در برخی از محورهای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان و بارش باران در برخی از محورهای استانهای کرمانشاه و کردستان ومازندران ادامه دارد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: