کد خبر: ۹۰۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۴۱۱
پاسخ رهبر معظم انقلاب به استفتائی درباره درباره تعیین سقف مهریه منتشر شد.

برهبر انقلاب: مهریه مقدار معینی ندارده گزارش خبرداغ به نقل از عصر ایران: پاسخ رهبر معظم انقلاب به استفتائی درباره درباره تعیین سقف مهریه منتشر شد؛ که به این شرح است:

در اسلام مهریه مقدار معینی ندارد، بلکه مقدار آن، چیزی است که زوجین به آن رضایت پیدا کنند. از طرف زیادی مستحب است که از مهر السنه بیشتر نباشد و مقدار مهرالسنة ۵۰۰ درهم (حدود ۱۲۵۰ گرم نقره) است و قیمت آن موکول به عرف بازار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
سلام، لطفأ قوانین بد مهریه را اصلاح نمایید تاباعث دور شدن جوانان از ازدواج نشود و تشکیل خانواده و فرزند آوری انجام شود، جوانان امروز از ترس مهریه و عواقب وحشتناک بعد از آن تن به ازدواج نمی‌دهند، متاسفانه در چندین سال اخیر اکثر بانوان به امر مقدس ازدواج به چشم تجارت و کسب درآمد می‌نگرند، چشم و هم چشمی ها و تشریفات ومهریه های سنگین و غیر متعارف سدی است برای ازدواج جوانان امروز، خانمی در چند ازدواج از چند مرد بد بخت تا آخر عمر اقساط مهریه اخاذی می‌کند، لطفأ قوانین بد مهریه را اصلاح نمایید تاباعث دور شدن جوانان از ازدواج نشود، اجرکم من ا..
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: