کد خبر: ۹۰۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
تعداد بازدید: ۴۱۲
روز گذشته تصویری از دورهمی احمدرضا عابدزاده دروزاه بان سابق تیم ملی با حسن یزدانی کشتی گیر، چند تن دیگر و بیژن قاسم زاده همدست طبری، در صفحه اینستاگرامی این ملی پوش قدیمی، منتشر شد و حواشی را برای حسن یزدانی به دنبال داشت. وی درباره این عکس گفت: خودم بعدا درباره این موضوع توضیح خواهم داد.

واکنش حسن یزدانی به تصویر دورهمی اش با فیلترکننده تلگرامبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: کشتی گیر ایرانی، مشارکت ورزشکاران در فعالیت‌های اجتماعی را یک امر ضروری برای آن‌ها دانست.

روز گذشته تصویری از دورهمی احمدرضا عابدزاده دروزاه بان سابق تیم ملی با حسن یزدانی کشتی گیر، چند تن دیگر و بیژن قاسم زاده همدست طبری، در صفحه اینستاگرامی این ملی پوش قدیمی، منتشر شد و حواشی را برای حسن یزدانی به دنبال داشت.

حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد ایران در جهان، در حاشیه افتتاح اولین دیوار افتخار مترو تهران درباره این عکس به خبرنگار ما گفت: خودم بعدا درباره این موضوع توضیح خواهم داد.

وی در ادامه درخصوص رسالت‌های اجتماعی یک ورزشکار توضیح داد: یک ورزشکار جدا از مدال آوری و قهرمانی، در مباحث اجتماعی هم مسئولیت‌هایی دارد و تا جایی که از توانش برمی آید باید در فعالیت‌های اجتماعی مشارکت داشته باشد تا ذره‌ای از محبت‌های مردم را جبران کند.

دارنده مدال طلای جهان در کشتی آزاد، تاکید کرد: ورزشکار باید باری از دوش مردم بردارد و الگویی برای دیگر اقشار جامعه و مسئولین باشد.

نایب قهرمان المپیک ۲۰۲۱، با بیان اینکه قصدم از فعالیت‌های اجتماعی شوآف نیست، ادامه داد: تاجایی که امکان داشته باشد در طرح‌های اجتماعی شرکت میکنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: