کد خبر: ۹۰۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۳۳۱
نایب رئیس زنان فدراسیون بسکتبال در واکنش به این انتقاد که تیم ملی را در مقطع مهم کاپ آسیا تنها گذاشته و به سفر شخصی رفته است، گفت: همه کار‌ها را کرده بودم و تیم به من نیاز نداشت.

بفریده شجاعی: تیم ملی زنان به من نیاز نداشته گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: تیم ملی بسکتبال زنان ایران برای اولین بار بعد از انقلاب به رقابت‌های قهرمانی دسته دوم آسیا اعزام شده و تاکنون دو بازی در مرحله گروهی مقابل لبنان و سوریه انجام داده و شکست خورده است.

ملی‌پوشان امروز (چهارشنبه) از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت ایران مقابل اندونزی به میدان می‌روند که در صورت پیروزی راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند.

در روزهای اخیر به فریده شجاعی، نایب رئیس زنان فدراسیون بسکتبال انتقادات زیادی شد که چرا در چنین مقطع حساسی تیم ملی را تنها گذاشته و به آمریکا سفر کرده است.

شجاعی در این مورد گفت: تا چهار روز قبل از اعزام تیم در تهران حضور داشتم، برنامه ریزی‌ها را انجام داده و همه کارها را کرده بودم و تیم به من نیاز نداشت. همه کارهای اجرایی زیر نظر دبیر فدراسیون انجام شد و رئیس فدراسیون حمایت‌های لازم را کرد. من هم به خاطر مسائلی باید به سفر می‌رفتم. اصلا ربطی به تیم نداشت و مشکلی سر راه تیم نبود چون تا لحظه آخر همه کارهایی که به من مربوط می‌شد را انجام داده بودم و هیچ کوتاهی در این مورد نکرده‌ام.

او افزود: چهار سال است در فدراسیون هستم و یک سفر هم همراه تیم نبوده‌ام چون اعتقاد دارم باید جوان‌ترها برای کسب تجربه بروند. به اندازه کافی تجربه بین‌المللی دارم اما باید این فرصت را به سایر افرادی بدهیم که تیم را همراهی می‌کنند. اگر من می‌رفتم شاید نمی‌توانستیم فیزیوتراپ را بفرستیم، در صورتی که نیاز به فیزیوتراپ بیشتر است. کار من از راه دور هم مشکل تیم را حل می‌کند اما کسی که کنار تیم است باید کار اجرایی مثبتی انجام بدهد و ترجیح دادم جوان‌ترها این تجربه را پیدا کنند.

نایب رئیس زنان فدراسیون بسکتبال به عملکرد تیم ملی در مرحله گروهی کاپ آسیا اشاره و بیان کرد: ملی‌پوشان ایران نسبت به تیم‌های دیگر که امکانات بسیار زیاد، بازی‌های تدارکاتی و بازیکن WNBA دارند و مدت زیادی در میادین بین‌المللی حضور پیدا کرده‌اند، خوب ظاهر شدند و جنگیدند. تا حدودی هم دچار مشکلات داوری شدند و با بدشانسی بازی با لبنان را از دست دادند. امیدوارم امروز اندونزی را شکست بدهند و به نیمه نهایی برسند. البته اندونزی قدرتمند است و فکر نمی‌کردیم مسابقات دسته دوم آسیا تا این حد سنگین و سخت باشد.

او در واکنش به این انتقاد که هرچند فدراسیون از ماه‌ها قبل زمان برگزاری کاپ آسیا را می‌دانست اما توانایی تدارک بازی دوستانه برای تیم ملی را نداشت، گفت: تمرینات را از مدت‌ها قبل شروع کردیم، نسبت به بضاعت و امکاناتمان پنج اردوی خوب را پشت سر گذاشتیم و حداکثر استفاده را هم بردیم. برنامه‌ریزی‌های لازم را برای بازی دوستانه هم انجام داده بودیم اما در روزهای اخر مشکلاتی پیش آمد و لغو شد. تلاش خود را کردیم و تا دو روز مانده به اعزام همه برنامه‌ها قطعی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: