کد خبر: ۹۰۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۱۹۴
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی به وضعیت بازار سرمایه و دیگر بازارهای مرتبط اشاره کرد و گفت: خیلی‌ها مدعی هستند اقتصاد در دست آنها قرار دارد در حالی که وزارتخانه مادر، وزارت اقتصاد است و همه بازارها باید زیر نظر این وزارتخانه بیاید.

همه بازارها باید زیر نظر وزارت اقتصاد بیاید/ مجلس به فیاضی رای نمی‌دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی وضعیت بازار سرمایه که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی صورت گرفت، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا با بیان اینکه نه تنها بازار بورس بلکه خیلی از بازارها بهم ریخته است، اظهار داشت: خیلی ها مدعی هستند که اقتصاد در دست آنهاست، در حالی که وزارتخانه مادر، وزارت اقتصاد است و همه بازارها باید زیر مجموعه این وزارتخانه بیایند.

وی در ادامه همچنین به معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور محترم باز هم آدم غیرمرتبطی را برای آموزش و پرورش معرفی کرده است، سؤال این است که چرا با رئیس مجلس مشورت نمی‌شود؟

این نماینده مجلس ادامه داد: 90 درصد نمایندگان در جلسه امروز صبح به خاطر انتصاب‌ها اعتراض داشتند و اعلام می‌کنیم مجلس به ایشان هم رأی نمی‌دهد، ایشان را برگردانید و یک نفر دیگر را معرفی کنید.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: