کد خبر: ۹۰۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۱۸۶
مدیر عامل شرکت متروی تهران در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد بازگشایی مدارس باعث ازدحام مسافر در ایستگاه‌های تقاطعی خط یک مترو شد.

مترو تهران: بازگشایی مدارس باعث ازدحام مسافر در خط یک شد / بخش اندکی از مدار راه‌های کامپیوتری هم دچار مشکل شد / برای جلوگیری از وقوع حادثه سرعت تردد قطارها را کم کردیم / هم‌اکنون مشکل برطرف شده و تردد روان جریان داردبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علی عبدالله پور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اظهار کرد: امروز هیچ گونه مشکل فنی در قطار‌ها نداشتیم، ولی به دلیل تعداد زیاد مسافر در ایستگاه‌ها شاهد ازدحام جمعیت در قطار‌ها و ایستگاه‌ها هستیم.

وی ادامه داد:این ازدحام جمعیت و تعداد زیاد مسافر باعث شده تا مردم در سوار و پیاده شدن از قطار‌ها دچار مشکل شوند. در حال حاضر حد فاصل حرکت‌ها در تمام خطوط ۴ دقیقه است و حرکت قطار‌ها به صورت منظم در حال انجام است.

همچنین مدیر عامل شرکت متروی تهران در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد بازگشایی مدارس باعث ازدحام مسافر در ایستگاه‌های تقاطعی خط یک مترو شد.

او گفت: بخش اندکی از مدار راه‌های کامپیوتری خط هم دچار مشکل شد و به دلیل جلوگیری از وقوع حادثه سرعت تردد قطارها را کم کردیم. هم‌اکنون مشکل برطرف شده و تردد روان جریان دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: