کد خبر: ۹۰۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۳۱۶
آاک آتن همچنان به فعالیت‌های حمایتی و بشردوستانه خود در زمینه مسائل اجتماعی ادامه می‌دهد و این‌بار بازهم به‌سراغ برنامه حمایتی اروپا از پناهجویان رفته است. کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی‌پوش ایرانی این تیم به دفتر باشگاه رفته تا درکنار آن‌ها ساعاتی را سپری کند. این برنامه که «خوشامدگویی از طریق فوتبال» نام دارد با حمایت باشگاه‌های مختلف ازجمله آاک آتن تلاش دارد شرایط بهتری را برای این کودکان فراهم کند.

انصاری‌فرد، کودکان پناهجو را سورپرایز کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاک آتن با حضور در یکی از دفاتر باشگاه و دیدار با کودکان پناهجو در یونان آنها را شگفت‌زده کرد و مدتی را درکنار آنها حضور داشت. سایت «نیوزسیت» یونان در گزارشی از این اتفاق جالب نوشت: آاک آتن همچنان به فعالیت‌های حمایتی و بشردوستانه خود در زمینه مسائل اجتماعی ادامه می‌دهد و این‌بار بازهم به‌سراغ برنامه حمایتی اروپا از پناهجویان رفته است. کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی‌پوش ایرانی این تیم به دفتر باشگاه رفته تا درکنار آنها ساعاتی را سپری کند. این برنامه که «خوشامدگویی از طریق فوتبال» نام دارد با حمایت باشگاه‌های مختلف ازجمله آاک آتن تلاش دارد شرایط بهتری را برای این کودکان فراهم کند. انصاری‌فرد هم به نمایندگی از این باشگاه ساعاتی را درکنار آنها سپری کرد و توصیه‌هایی را برای آنها داشت تا بتوانند در شرایط بهتری به زندگی در آنجا ادامه دهند.

او در آنجا به صحبت‌های این کودکان که از آرزوها و اهداف خود در زندگی می‌گفتند گوش داد و از طرفی تجربیاتش را در زندگی با آنها به اشتراک گذاشت. انصاری‌فرد همچنین در صفحه اینستاگرامش درباره این اتفاق نوشته است: «روز خاصی را سپری کردم که همیشه در خاطرم خواهد ماند؛ چراکه میهمانان ویژه‌ای در دفتر باشگاه داشتیم. سختی‌هایی که این دوستان کوچک در این مدت متحمل شدند برایم تکان‌دهنده بود و امیدوارم چنین برنامه‌هایی باعث شود تا آنها زندگی به‌مراتب بهتری را داشته باشند.» باید از این بازیکن به‌دلیل چنین رفتاری و همچنین صحبت‌هایی که در این برنامه داشت تشکر کرد.

آاک آتن عصر امروز در هفته نهم رقابت‌های لیگ یونان به مصاف آپولون‌اسمیرنیس خواهد رفت. سایت «اسپورت‌تایم» این کشور درباره شرایط این تیم پیش از این مسابقه و ترکیب احتمالی آاک نوشت: «آاک آتن در این دیدار خارج از خانه امید زیادی دارد تا بتواند روند پیروزی‌هایش در هفته‌های اخیر را حفظ کند. آنها هر 4بازی قبلی خود را برده‌اند و حالا برابر تیم ماقبل پایانی جدول به‌دنبال ادامه این روند مثبت هستند.

این تیم چند بازیکن محروم دارد و وضعیت مصدومیت آمرابات هم نامشخص است. در خط‌حمله هم پس از دو مسابقه احتمالا دوباره سرخیو آرائوخو جای کریم انصاری‌فرد را در پست مهاجم نوک خواهد گرفت و این مهاجم ایرانی نیمکت‌نشین خواهد شد. در سمت چپ خط‌دفاعی نیز میلاد محمدی به‌خوبی جایگاه خود را در این تیم ثابت کرده و همچنان انتخاب نخست سرمربی تیم برای این پست خواهد بود. او در مدت کوتاهی که به ترکیب این تیم اضافه شده توانسته عملکرد قابل‌قبولی ارائه کند و یکی از خریدهای خوب آاک در تابستان محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: