کد خبر: ۹۰۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۴۶
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه شورش ملت‌ها به دلیل فشار سخت و ناجوانمردانه آمریکا، سخت خواهد بود، گفت: باید اذعان و تاکید کرد که مقاومت ملت ایران تعیین کننده پایان این ظلم چند دهه ای خواهد بود.

خرمشاد: مقاومت ملت ایران تعیین‌کننده پایان ظلم آمریکا خواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، محمدباقر خرمشاد معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز (سه شنبه) در دومین همایش بین المللی افول آمریکا با رویکرد جهانی پساآمریکا که در محل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون از خودگذشتگی شهدا است، گفت: مجموعه مقالاتی که در این همایش ارائه شده است، پاسخ به سوالاتی مانند دگردیسی قدرت در قرن بیست و یکم، تاثیر ناکامی نظامی آمریکا در افغانستان بر اعتبار هژمونی آن، نقش تحولات افغانستان در افول آمریکا و... است.

وی افزود: با مراجعه به این مقالات، می‌توان به سلسله سوالاتی مانند اینکه چرا اکثریت مردم جهان انتظار جهان پسا آمریکا را می کشند و چرا مردم از جهان پسا آمریکا استقبال می‌کنند ، پاسخ داد. شاید یکی از پاسخ‌ها این باشد که ستم آمریکا در چند سال اخیر عمیق و غیر قابل تحمل بوده و تعداد زیادی از کشورهای جهان را تحقیر کرده است.

خرمشاد با اشاره به فشارهای اقتصادی آمریکا به کشورهای جهان،‌ گفت: از جمله این ستم‌ها، این است که امروز شاهد هستیم اقتصاد چندین کشور مانند سوریه،‌ لبنان، ونزوئلا و ایران در سخت‌ترین شرایط ناشی از فشارهای خرد کننده قرار گرفته است.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه کثرت این ستم، جهان را مستعد استقبال از جهان پسا آمریکا می‌کند، عنوان کرد: این سوال برای مردم ایران مطرح شده است که چرا علیرغم نشستن بر سر میز مذاکره، تحریم ها تشدید شد؟ در ادبیات ایرانیان این اقدام چیزی جز ستم نیست و همانند همان ستمی است که در دوران مصدق انجام گرفت. رجال آمریکایی باید از طوفان برخواسته از تحقیر ملت ها بترسند.

وی تاکید کرد: شورش ملت‌ها به دلیل فشار سخت و ناجوانمردانه آمریکا، سخت خواهد بود. شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی را به این ستم ها اضافه کنید. باید اذعان و تاکید کرد که مقاومت ملت ایران تعیین کننده پایان این ظلم چند دهه ای خواهد بود.

معاون سیاسی وزارت کشور با تاکید بر اینکه زمان آن فرا رسیده است که آمریکایی‌ها منافع جمهوری اسلامی را به رسمیت بشناسند و بر تردیدهای خود غلبه کنند، خاطرنشان کرد: آنها باید تصمیم سخت بگیرند و به تعهدات خود بدون چون و چرا عمل کنند. بخشی از این مباحث به صورت علمی در این همایش در پنل‌های هشت‌گانه به بحث گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: