کد خبر: ۹۰۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۹
نمیانده مردم تبریز در مجلس گفت: نمی‌توان در عرض 48 ساعت موضوع با اهمیتی همچون مسائل کارگران را بررسی و معضلات آن را حل و فصل کرد.

نمی‌توان در عرض 48 ساعت معضلات کارگران را حل کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در مخالفت بررسی تقاضای دوفوریت در مورد طرح اصلاح قانون شوراهای اسلامی کار اظهار داشت: تلاش تشکل‌ها و شوراهای اسلامی کار در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و قطعا حمایت از این عزیزان مورد نظر تمامی نمایندگان مجلس است.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس عنوان کرد: اینکه بخواهیم قانون شوراهای اسلامی کار را به روز کنیم، اقدام بسیار خوبی است که باید با در نظر گرفتن شرایط امروز مد نظر نمایندگان قرار گیرد اما علت مخالفت من با دو فوریت این طرح این است که نمی‌توان در عرض 48 ساعت موضوعی چنین با اهمیت را بررسی و معضلات آن را حل و فصل کرد.

وی با تأکید بر اینکه تمام جوانب این طرح باید در کمیسیون اجتماعی مجلس، مرکز پژوهش‌ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد، افزود: کسی با اصل اصلاح این قانون مخالفتی ندارد ولی نظر ما اخذ نظر تمامی کارشناسان است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: