کد خبر: ۹۰۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۴۳۲
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: شرط حضور در دانشگاه دریافت ۲ دوز واکسن است.

دریافت دو دوز واکسن، شرط حضور در دانشگاه هابه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: شرط حضور در دانشگاه دریافت ۲ دوز واکسن است.

«حیدری» معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: واکسیناسیون شرط ورود و حضور در مدارس است همچنین باید تهویه هوا در محیط‌های آموزشی باید گردش داشته باشد. شرط حضور در دانشگاه دریافت دو دُز واکسن بوده و فقط دانشجویان واکسینه شده در خوابگاه‌ها می‌توانند حضور پیدا کنند.

حیدری ادامه داد: دانش آموزان بالای ١٢ سال باید واکسینه شده و در کودکان زیر ١٢ سال والدین دانش آموزان و اولیای مدرسه باید واکسن تزریق کرده باشند. دانش آموزان با فاصله ١.۵ متر باید در کلاس حضور داشته باشند و به همین دلیل امکان حضور دانش آموزان هر روز در مدرسه نیست. ٧۴ درصد یک دوز واکسن و ۴۶ درصد دانش آموزان دو دوز واکسن دریافت کرده اند و کامل واکسینه شده اند و تا بازگشایی مدارس این عدد به ٧٠ درصد خواهد رسید. شرط حضور در دانشگاه دریافت دو دوز واکسن بوده و دغدغه ما خوابگاه‌هاست و فقط دانشجویان واکسینه شده در خوابگاه‌ها می‌توانند حضور پیدا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: