کد خبر: ۹۰۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۳۰۰
نگاهی به آگهی‌های استخدام در سایت‌های کاریابی و دیدن برخی از آگهی‌ها انسان را یاد برده دار‌ها می‌اندازد. به نظر می‌رسد نیاز عده‌ای به کار و کمبود شغل باعث شده برخی انصاف و مروت را کنار بگذارند و وقیحانه در آگهی‌ها به جای استخدام به دنبال برده گرفتن باشند.

استخدام برده به اسم پرستار بچه!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه خراسان ، نگاهی به آگهی‌های استخدام در سایت‌های کاریابی و دیدن برخی از آگهی‌ها انسان را یاد برده دار‌ها می‌اندازد. به نظر می‌رسد نیاز عده‌ای به کار و کمبود شغل باعث شده برخی انصاف و مروت را کنار بگذارند و وقیحانه در آگهی‌ها به جای استخدام به دنبال برده گرفتن باشند.

در متن یکی از این آگهی‌ها که با عنوان آگهی پرستار درج شده، آمده بود: «ساعت کار از ۸ صبح تا ۶ عصر. رسیدگی به درس بچه‌ها در اولویت است، اما کار‌های نظافت منزل، آشپزی برای ناهار و شام هم باید مرتب انجام شود.» کاربران به این آگهی واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «یعنی به اسم پرستار بچه همزمان، معلم سرخونه، نظافتچی و آشپز هم می‌خواد اونم با حقوق روزی ۱۵۰ هزار تومان!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: