کد خبر: ۹۰۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
تعداد بازدید: ۲۷۹
با حکم حجت عبدالملکی ـ‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ـ معاون روابط کار این وزارتخانه تغییر کرد و علی حسین رعیتی فرد جایگزین وی شد.سردار علی حسین رعیتی فرد، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بود که وزیر کار در حکمی وی را به سمت معاون جدید روابط کار منصوب کرد.

رعیتی فرد، رئیس سازمان بسیج کارگران، معاون روابط کار وزارت رفاه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ‌ علی حسین رعیتی فرد به سمت معاون روابط کار این وزارتخانه منصوب شد.

با حکم حجت عبدالملکی ـ‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ـ معاون روابط کار این وزارتخانه تغییر کرد و علی حسین رعیتی فرد جایگزین وی شد.

سردار علی حسین رعیتی فرد، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بود که وزیر کار در حکمی وی را به سمت معاون جدید روابط کار منصوب کرد.

فرمانداری جهرم و مدیریت مرکز اجرایی قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج سازندگی در کارنامه وی دیده می‌شود.

پیش از وی حاتم شاکرمی، عهده دار مسئولیت معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

معاونت روابط کار کلیدی ترین معاونت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شمار می‌رود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رعیتی فرد به عنوان کسی که دغدغه کارگری دارد و همواره با کارگران و کارفرمایان در ارتباط و تعامل بوده یاد کرده و با تاکید بر اینکه این معاونت به روحیه جهادی نیاز دارد از وی خواسته برنامه‌ریزی‌های لازم را در جهت ارتقای وضعیت رفاهی کارگران و بهبود کار و تولید در کشور صورت دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: