کد خبر: ۹۰۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۳۲
هافبک پرسپولیس می‌گوید بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و بدهی انباشته مشکلات همیشگی پرسپولیس در سال‌های گذشته بوده است.

امیری: مشکلات همیشگی پرسپولیس تمامی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: هافبک پرسپولیس می‌گوید بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و بدهی انباشته مشکلات همیشگی پرسپولیس در سال‌های گذشته بوده است.

وحید امیری بعد از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل نساجی و کسب ۶ امتیاز از دو بازی نخست گفت: خدا را شکر می‌کنم چرا که بازی سنگینی بود. نساجی تیم باتجربه و در عین حال جوانی است. در دیداری که فشار بالا بود و موقعیت چندانی هم به حریف ندادیم، خدا را شکر بازی را بردیم.

وی درباره ارسال دو پاس گل در این دیدار و پیروزی تیمش گفت: زحمات بچه‌ها است. امیدوارم که این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد و هواداران را راضی کنیم.

بازیکن پرسپولیس درباره عملکرد داور مسابقه و اعتراض بازیکنان و کادرفنی دو تیم به این موضوع گفت: متاسفانه همه بازیکنان از ابتدای مسابقه اعتراض می‌کنند. ما باید روی این موضوع مدیریت داشته باشیم. وقتی به داور فشار می‌آوریم، کادرفنی هم پشت ما در می‌آید. امیدوارم تلاش کنیم که از این فشار کم شود. مطمئنم که ما داوران خوبی داریم.

وی درباره گلایه یحیی گل‌محمدی نسبت به مشکلات این تیم گفت: در این چند سالی که گذشت، هیچ وقت نبوده که مشکلات نداشته باشیم. همیشه پنجره بسته می‌شود و بدهی‌های زیادی به وجود می‌آید اما امیدوارم این مشکلات برطرف شود. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند. امیدوارم کسانی که در راس امور هستند به فکر تیم باشند و هر چه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنند.

امیری درباره مشکلات این تیم و عملکرد صدری به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه گفت: ایشان هم زحمت می‌کشد. امیدوارم ما هم به شرایط ایده‌آل و نرمال برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: