کد خبر: ۹۰۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۴۴۲

تأملی کوتاه درباره ماجرای سیلی زدن در معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقیبه گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی خبرداغ، سید عبدالله متولیان فعال سیاسی اصولگرا در پی حرکت ناشایست نواخته شدن سیلی بر صورت استاندار آذربایجان شرقی در زمان برگزاری جلسه معارفه و تودیع استاندار پیشین که موجب بهره برداری شبکه های معاند خارج نشین شد، فایل صوتی را منتشر نمود که متن این صوت در ادامه می آید:

 

                                                              بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها واقعه ای در شهر تبریز رخ داده است که دستمایه ای شده است برای کسانی که در مورد آن اظهار نظر کنند.

یک شخص از پرسنل سپاه به نام آقای علیزاده در مراسم معارفه استاندار جدید استان آذربایجان شرقی جناب آقای زین العابدین رضوی خرم، سیلی به گوش او می زند که ظاهرا این اتفاق تصادفی است.

البته من نام این پروژه را جابجایی جلاد و شهید نام گذاشته ام. حقیقت امر این است که اقدام این فرد با هر توجیحی، برخلاف عقل، منطق، اخلاق و وجدان است. و نکته مهم این است که این کار نمی تواند کار یک نفر باشد و نیاز به سازماندهی دارد، مانند ترور شهید فخری زاده نیاز به باند و سازماندهی است و مدیریت شده بوده است.

شخصی که شواهد نشان می دهد، در زمان فرماندهی در سپاه ولایت تبریز دچار ------- اندیشه ای بوده و حفاظت او را از کار عزل کردند و ایشان در اختیار بازرسی بوده، البته ما در این مورد ورود نمی کنیم، زیرا چیز زیادی نمی دانیم.

اما نکته این است که اقدام این شخص بی مسئولیت باعث دو قطبی شدن جامعه شده است. باند سیلی زده و باند سیلی خورده. البته منظور از باند، تقسیم مردم است. جمعی طرفدار سیلی زده و جمعی طرفدار سیلی خورده و ما قضاوت نمیکنیم که حق با چه کسی است. اگرچه قویا و منطقا و عقلا می گوییم که اقدامی که این شخص انجام داده، قطعا خلاف است و کار زشت و غیر قانونی است.

مجموعه متن ها و کلیپ ها در شبکه های مجازی از حقیقت تلخی پرده بر می دارد و آن این است که تمام کسانی که طرفدار سیلی زده هستند، بدون استثنا مواضعشان همسو با شبکه های بیگانه و براندازان و بیگانگان است.

نکته مهم ابن است که این جبهه گیری نوعی انتقام گیری است.

یعنی بازی سیاسی درست کردن تا از سپاه انتقام گرفتن. این پروژه، پروژه تنفر و اعتماد سوزی و بدبین کردن مردم نسبت به سپاه می باشد.

بی شرمی این شبکه ها و متن ها که منافقین در آلبانی و مراکز دیگر تهیه کرده اند، این است که تهمت هایی به همسر و فرزندان این استاندار وارد می کنند و با پخش این اخبار مردم سر درگم و متنفر از سپاه می شوند.

این ماجرا خوراک تبلیغاتی برای رسانه های دشمن تهیه کرد.

نکته مهمتر این است که این پروژه عملا در تقابل با خواسته های مردم می باشد و غلبه حاشیه بر متن صورت گرفته، زیرا خواسته مردم رونق اقتصادی، رفع فقر و فساد و تبعیض و تورم و بیکاری است. ولی یک باند شرور سیاسی هر کلمه ای که از دهان رئیس جمهور خدوم و مردمی و انقلابی در می آید را مستمسک قرار می دهند و ذهن مردم را به فرعیات منحرف می کنند و مصداق آن جمله معروف : علی یا ایها الطلاب الناشی   علیکم بالمتون، لا بالحواشی

البته ما در مورد خودی ها شاید بتوانیم بگوییم طلاب ناشی، ولی قطعا در مورد دشمنان انقلاب اسلامی و کسانی که به خون نظام ما تشنه هستند باید بگویم : علی یا ایها الاراذل لاشی   علیکم بالمتون، لا بالحواشی

البته پذیرفته نیست که خودی ها فقط با ماجراجویی این مسائل را منعکس و پخش کنند.

یکی دیگر از اهدافی که دنبال می کنند این است که مردم را سر کار بگذارند. اتهام می زنند به همسر یک فرمانده عالی رتبه سپاه که جانباز بوده و در سوریه اسیر شده، شش ماه شکنجه شده و در جنگ خدماتی داشته و می گویند چرا از خودش دفاع نمی کند.

عقلا کسی که اتهام می زند باید سند ارائه کند. در هیچ موردی سندی ارائه نشده و با وقاحت این اتهامات را پخش کرده اند و ذهن جامعه را خراب کرده اند.

این اقدام تلاش روشن جریان ضد انقلاب است برای ترمز کشیدن خدمات دولت و بی اعتماد کردن مردم نسبت به دولت. این اقدام یک مقدمه است برای اینکه اول مردم را به سپاه بدبین کنند و بعد پروژه تضعیف نظام و دولت را پی بگیرند. این اقدام پیام روشنی دارد برای جریانات اغتشاشگر. و جالب است که سیلی زدگان هشت سال گذشته، طرفدار سیلی زده امروز هستند و سیلی خوردگان هشت سال گذشته، طرفدار سیلی خورده امروز هستند.

کسانی که این قائله را بر پا کردند، بی تردید در مسیر اعتماد سوزی حرکت می کنند. تلاش جریان فاسد مسبب وضع موجود که غرق در فساد سیاسی و اقتصادی بودند و مردم را نمی دیدند و اقتصاد را فلج کردند و معیشت مردم را از بین بردند، می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و تلاششان بازگشت به صحنه قدرت و انتقام از نظام است.

جریانی که پشت سر آقای روحانی پنهان شده بود و او را حمایت می کرد و مسبب رای آوردن او بود، در اردوگاه اشرار اصلاح طلب.

اینها کسانی هستند که اخبار دقیق در موردشان وجود دارد، نه فقط از آقای تاجزاده و سعید حجاریان، بلکه از خیلی از این افراد اسناد روشن داریم که به دنبال بر اندازی نظام ولایت فقیه هستند.

توییت های آقای تاجزاده گویای این مطلب هست که قویا می گویند نظام ولایت فقیه باید از بین برود و این پرونده سیلی، پرونده روشنی است برای جابجایی جلاد و شهید، با بازگشت اینها به قدرت.

بنده عرض می کنم مطالبه اصلی مردم رفع فقر و فساد و تبعیض است و باید با این موضوع مقابله کنیم.

و مردم بفهمند که چه کلاه گشادی قرار است سرشان برود، با این جریان برنامه ریزی شده.

جریان فاسد مسبب وضع موجود که مروج اسلام آمریکایی و اسلام اشرافی گری و اسلام مرفعین بی درد بودند و دغدغه های مردم را نمی دیدند و مردم را گروگان گرفته بودند که اگر FATF تصویب نشود، واکسن هم وارد نمی شود و اینها مرتکب قتل عام شده اند با وارد نکردن واکسن و کشته های کرونا به نام آنها ثبت شده است. چه مسئولین قضایی پیگیری کنند و چه نکنند، آنها باید پاسخگو باشند.

آنها FATF را بهانه کردند و همه درهای مملکت را بستند، در صورتی که الان هم واکسن وارد می شود و هم پولها در حال آزاد شدن است و مشکلات پی در پی در حال رفع شدن است.

البته مشکلات ما زیاد است و آنقدر اقتصاد را نابود کرده اند و مملکت را فلج کرده اند و بدهی بالا آورده اند که در تاریخ ایران، این چنین فلاکت و افتضاح اقتصادی سابقه نداشته است. طبیعی است که اینها خود را به در و دیوار بزنند تا جای جلاد و شهید را عوض کنند.

خواهش بنده این است که با قوت به میدان بیایید و از انقلاب و مردم و ولایت و نظام دفاع کنید.

نویسنده
دکتر سید عبدالله متولیان

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: