کد خبر: ۹۰۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۱۸۹
مهاجم پورتو به هواداران این تیم وعده داد که پورتو پس از شکست مقابل سانتاکلارا، قدرتمندتر بازمی‌گردد.

طارمی: به شکست عادت نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،‌ پورتو در نخستین دیدار خود در مسابقات لیگ کاپ پرتغال، با نتیجه 3 بر یک مغلوب سانتاکلارا شد و از صعود به دور حذفی بازماند.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو که از دقیقه 65 وارد زمین شده بود، تنها گل شاگردان کونسیسائو را به ثمر رساند. طارمی درخصوص این بازی اظهار داشت: نتیجه‌ای که رقم خورد، مطابق خواسته ما نبود و نتوانستیم از فرصت‌های زیادی که به دست آوردیم، استفاده کنیم. بازی بد پیش رفت، اما ما باید به راه خود ادامه بدهیم و به پیش رو نگاه کنیم. از هوادارانی که حمایت خود را به ما نشان دادند.

وی درخصوص تقویم فشرده دیدارهای پورتو تصریح کرد: این اتفاق طبیعی است. ما پورتو هستیم و به این مسئله عادت داریم. هرچند به شکست عادت نداریم و این موضوع برای گروه ما دشوار است، اما این فوتبال است و قدرتمندتر برمی‌گردیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: