کد خبر: ۹۰۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۸
مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط این تیم و بازی با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

مرزبان: با تیم‌های زیادی برای قهرمانی لیگ رقابت می‌کنیم/ اعتراضی به شیوه برگزاری مسابقات نداشتیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علیرضا مرزبان، مربی تیم سپاهان اصفهان در گفتگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی درباره عملکرد سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: تمام تلاشمان این است که در ابتدا فوتبال باکیفیتی را به نمایش بگذاریم و به نظرم تا به حال موفق شده‌ایم. خودمان را تنها مدعی قهرمانی نمی‌دانیم زیرا تیم‌های خوب و بهتری هم هستند. باید باز هم کیفیت کاری را رو به جلو ببریم و نتایج خوبی بگیریم که تا روز آخر مدعی قهرمانی بمانیم. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد اگر قهرمان شویم اتفاق بزرگی برای مردم اصفهان خواهد بود.

وی با اشاره به دو پیروزی سپاهان در هفته‌های اخیر گفت: نتایجی که گرفتیم در دو بازی از 30 بازی بود و باید برای هر بازی و رقابایمان ارزش قائل باشیم. بازیکنان این مساله را درک کرده‌اند و الان با احساس خیلی خوبی فوتبال بازی می‌کنند. ما تیم خوبی هستیم و از نظر تاکتیکی قدم‌های خیلی خوبی برداشته‌ایم. بعد از یکسال کار کردن تیم تولد جدیدی داشته و رنسانس جدیدی را تجربه می‌کند. روی این خط باید بمانیم و سعی کنیم همگام با بازی خوب، نتیجه بگیریم.

مربی سپاهان با اشاره به درخشش مهاجم این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان توضیح داد: شهباززاده تجربه بزرگی از بازی در تیم‌های بزرگ دارد او می‌تواند با شرایط تیم‌ها به خوبی زندگی کند. از سرعت و هوش تاکتیکی بالایی برخوردار است و ما هم به او کمک می‌کنیم. برنامه تیمی این است که از کیفیت سجاد و بقیه بازیکنان بتوانیم خوب استفاده کنیم.

مرزبان با اشاره به انتقاد محرم نویدکیا از شرایط برگزاری بازی با نفت گفت: به شیوه برگزاری مسابقات انتقادی نداریم. محرم هم انتقاد نداشت، اما ما شب قبل از بازی نمی‌دانستیم در کدام زمین باید بازی کنیم. اعضای نفت مسجدسلیمان هم می‌دانستند در آن زمین نمی‌شود بازی کنیم و خودشان هم به این مساله که چرا زمین قبل از بازی شخم زده شده و زیر کشت رفته اعتراض داشتند. به هر حال اشتباهی بوده که صورت گرفته، از فدراسیون، سازمان لیگ و هیأت فوتبال خوزستان تشکر می‌کنیم که کمک کردند تا این مشکل حل شود.

وی درمورد عملکرد کریستوفر کنت در ترکیب سپاهان هم خاطرنشان کرد: دروازه‌بان اتریشی فوق‌العاده خوب کار می‌کند و احساسات انسانی بزرگی دارد. ما بازیکنان با تجربه‌ای داریم که خیلی زود توانستند این حس را به کریستوفر بدهند که به خانه جدید آمده است. همسرش از شرایطی که در ایران و اصفهان وجود دارد راضی بود و احساس خیلی خوبی داشت.

مربی سپاهان با اشاره به مدعیان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت: همیشه تعدادی از مدعیان از پس کوچه‌ها می‌آیند که کسی انتظارش را ندارد. روی کاغذ استقلال، پرسپولیس، گل‌گهر و حتی فولاد می‌توانند مدعی سرسختی برای قهرمانی باشند. این خیلی خوب است که تیم‌های زیادی در نبرد قهرمانی بمانند و این موضوع فوتبال را جذاب می‌کند و امیدواریم این مسأله تا روز آخر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: