کد خبر: ۹۰۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۲۶۰
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر روند گلزنی خود را یک هفته دیر شروع کرد.

استارت آقای گل از هفته دوم لیگبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سجاد شهباززاده، مهاجم تیم فوتبال سپاهان و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که توانست با 20 گل زده و اختلاف فاحش نسبت به سایر رقبا عنوان آقای گلی را به دست بیاورد، در فصل جدید و در هفته نخست مقابل مس رفسنجان موفق به گلزنی نشد و روند گلزنی خود در فصل جدید را به هفته دوم و دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان موکول کرد.

با توجه به تغییرات سپاهان و اضافه شدن شهریار مغانلو، شهباززاده دیگر نقش مهاجم نوک را در این تیم ایفا نمی‌کند و به پست وینگر چپ منتقل شده و به نظر می‌رسید با این تغییر دیگر آمار گلزنی بالایی از شهباززاده نخواهیم دید ولی دو گلی که روز گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند نشان از باطل بودن این فرضیه داشت و سجاد برای لیگ جدید هم قصد دارد برای بردن کفش طلای لیگ برتر تلاش کند.

باید دید شهباززاده در لیگ بیست و یکم هم موفق به کسب عنوان آقای گلی خواهد شد یا نه. در حال حاضر او و سعید صادقی، هافبک گل گهر تنها بازیکنان دو گله لیگ برتر محسوب می‌شوند.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: