کد خبر: ۹۰۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۲۱۹
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور که از چهارشنبه ۵ آبان اعمال می‌شود، تعداد شهرهای قرمز به ٢٢ مورد رسید. علاوه بر شهرهای قرمز قبلی، سرچهان (فارس)، آبیک (قزوین)، شهربابک (کرمان)، آشتیان و تفرش (مرکزی) و اردکان (یزد) هم در وضعیت قرمز قرار گرفتند.
به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور که از چهارشنبه ۵ آبان اعمال می‌شود، تعداد شهرهای قرمز به ٢٢ مورد رسید. علاوه بر شهرهای قرمز قبلی، سرچهان (فارس)، آبیک (قزوین)، شهربابک (کرمان)، آشتیان و تفرش (مرکزی) و اردکان (یزد) هم در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

رنگ‌بندی جدید کشور که از چهارشنبه ۵ آبان اعمال می‌شود در اپلیکیشن ماسک منتشر شد.

علاوه بر شهرهای قرمز قبلی، سرچهان (فارس)، آبیک (قزوین)، شهربابک (کرمان)، آشتیان و تفرش (مرکزی) و اردکان (یزد) هم در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

هم‌چنین شهرستان‌های ایوان (ایلام)، خلیل‌آباد، خواف، سبزوار (خراسان رضوی)، زابل (سیستان و بلوچستان)، رستم و فیروزآباد (فارس)، البرز (قزوین)، رودبار و رودسر (گیلان)، چالوس و رامسر (مازندران) از زرد به نارنجی تغییر وضعیت یافتند.

آخرین آمار:

۲۲ شهرستان قرمز

۱۲۸ شهرستان نارنجی

۲۱۵ شهرستان زرد

۸۳ شهرستان آبی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: