کد خبر: ۹۰۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۳۲۸
اسطوره بایرن براین باور است که تیم به چنان بلوغ تاکتیکی دست پیدا کرده است که حتی نیازی به مربی هم ندارد.

ماتئوس: بایرن نیاز به مربی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در دومین بازی خود در غیاب ناگلزمن توانست به پیروزی دست پیدا کند. ناگلزمن به ویروس کرونا مبتلا شده است و همین باعث شده تا نتواند در دو بازی اخیر تیمش را شکست دهد البته بایرن به راحتی و مقتدرانه حتی بدون مربی هم به پیروزی دست پیدا می کند.

ماتئوس، ستاره سابق بایرن و تیم ملی فوتبال آلمان گفت: بایرن پیشرفت زیادی کرده است تا جایکه چند بازیکن تیم شخصیت رهبری را در میدان دارند. من براین باور هستم که این بایرن حتی نیازی به مربی هم ندارد چرا که بازیکنان به خوبی وظیفه خود را در میدان انجام می دهند.

او ادامه داد: وقتی تیم بد نتیجه می گیرد و شرایط سخت می شود به مربی نیاز است. الان که همه چیز در بایرن به خوبی پیش می رود و هیچ مشکلی وجود ندارد.

بایرن در دو بازی اخیر خود برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا و هوفنهایم در بوندسلیگا که ناگلزمن را در اختیار نداشته 8 گل به ثمر رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: