کد خبر: ۹۰۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۴۰۰
یحیی گل محمدی نسبت به بازی با الهلال هر دو مهاجم تیمش را در بازی با فولاد خوزستان تغییر داد.

ترفند یحیی برای مهاجمان پرسپولیس جواب دادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: در بازی با الهلال آل کثیر و امیری در خط حمله قرار گرفتند که عملکرد چندان خوبی نداشتند ولی در بازی با فولاد خوزستان گل محمدی از مهدی عبدی و امید عالیشاه استفاده کرد و آل کثیر را روی نیمکت نشاند. البته این دو نفر هم در اهواز گلزنی نکردند اما ترفند یحیی گل محمدی جواب داد و آل کثیر و حامد پاکدل به محض ورود به میدان گلزنی کردند تا در نهایت پرسپولیسی ها با دست پر از اهواز به تهران برگردند.

در واقع می‌توان گفت یحیی به مهاجمان تیمش شوک داد و نتیجه آن ها هم سه گلی بود که پرسپولیس در اهواز زد هرچند که زننده یکی از این سه گل رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس بود. این حساب باید دید گل محمدی برای بازی دوم تیمش مقابل نساجی که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود، چه تصمیمی برای مهاجمان پرسپولیس خواهد گرفت؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: